fietje schreef:
ja, maar eigenwijze mensen moet je ook hebben . Lizzy, je wordt op die manier door schade en schande wijs?, zeggen ze toch. Hoe lang ben jij bezig geweest om je kat er af te krijgen en heb je helmaal geen prednoral gebruikt? Dat is trouwens ook voorschrift van een da(allopathisch) ,daar ga ik dus ook al tegenin, hoezo eigenwijs. Het probleem bij mijn kat is dat het in zijn bek zit, dus hij krijgt steeds problemen met eten en je kunt hem ook geen "soep "blijven voeren, toch?
groetjes Gerrie
Je moet het natuurlijk zelf weten... ik zou wel uitkijken dat het niet ten koste gaat van je kat. Je schrijft namelijk zelf dat je een heftige reactie op de Silicea hebt gekregen en je terug bij af bent. Als jouw homeopathische DA dan zegt dat je beter D12 kunt geven, dan moet je dat misschien proberen?
Ik heb mijn kat nooit prednison gegeven omdat mijn DA totaal het nut niet zag van prednison bij deze afwijking. Hij zei me dat ik het moest laten bevriezen of bestralen, als het erger zou worden. En dat dit ook twijfelachtige therapieen waren. En dat feitelijk niks helpt.
Ik ben toen zelf begonnen met de hom. middelen en binnen enkele weken was de lip van Snuf dicht. Een tijd later (ik weet niet meer precies wanneer, het is al ZO lang geleden. Ik denk dat het al een jaar of 12 geleden is ofzo. Ze is nu 17 jaar jong) kwam het weer terug. Het begon met een paar kleine gaatjes. Ik ben direct weer begonnen met de kuur. Binnen enkele weken was het weer helemaal dicht en heeft zij het nooit meer teruggehad.
Ik denk zelf nog steeds dat het niet door de brokken is gekomen (die heeft ze nog jaren gegeten - natuurlijk had het beter geweest als ze wel rauwe voeding had gekregen.... Maar ja, ik was toen nog niet zo slim) maar door een enting.... Snuf heeft na haar cocktail enting een hele serie verschrikkelijke aandoeningen gekregen namelijk. Waaronder ook deze.
Vaak treedt dit ook op doordat de kat ergens allergisch voor is he... de vraag is natuurlijk altijd "wat".... Het kan natuurlijk een voedingsallergie zijn.