Ik weet niet of het giardia is, dat heeft de buurvrouw er verder niet bijgezet.
Als ik haar zie, dan zal ik nog eens naar de medicijnen vragen en desnoods even de namen opschrijven.
Zelf doe ik dat vaak wel, zowel als ik zelf ergens medicijnen voor krijg als voor mijn huisdieren. Beetje een tik van mij. Zal wel komen, omdat ik dat medische allemaal wel erg interessant vind

De buurvrouw heeft trouwens rolstoelbestendig tapijt, alleen waar de kattenbak staat heeft ze een los stukje zeil neer gelegd. .
Het asiel had eerst gezegd, dat ze wat ander voer moest uitproberen iets van smoggle??? (weet niet of ik het goed schrijf, ken het zelf niet, maar schijnt ook iets van 20 euri voor een paar kilo te zijn. ) De de had weer gezegd, dat het niet met het voer te maken had en dat ze ook best kitka variantjes (brok) kon voeren en zelf had ze in de eerste instantie voer van de aldi gekocht (brok) ze voert geen bikvoer.
Ik heb haar een paar keer geprobeerd over te halen om wat gekookt kipfilet te proberen, maar dat had ze niet in huis en het extra kopen voor de kat was te duur, omdat ze met 20 euro in de week rond moet komen. Mijn kipfilet was net op en dan zit ik echt te twijfelen, zal ik dan maar wat kopen, maar aan de andere kant: het is niet mijn kat...

De buurvrouw is er echter ook zeker van dat het niet door het voer kan komen, omdat de da dat zegt, maar een da is ook maar een mens. Ik zeg niet dat voedselintolerantie is, maar het helemaal uitsluiten???
Morgen gaat ze weer naar de da bellen voor een afspraak voor volgende week. De praktijk van de asiel da is verder weg dan het asiel en de gezinshulp vind de praktijk te ver weg, dus moet er gewacht worden tot een woensdag omdat dan de da in het asiel is.
Mijn buurvrouw wil nu eigenlijk de kat voor 1 van de andere katten ruilen, maar ze wil niet voor de andere kat dan ook weer (ik geloof) 70 uro betalen. Maar ik begrijp het asiel ook wel weer, omdat zij duidelijk regels hierover hebben. Volgens mij heb je 2 weken om te kijken of het klikt en waarin het dier gratis terugkan als het echt niet gaat. En persoonlijk vind ik diarree niet direct iets om de kat voor terug te brengen. Tenminste ik raak altijd snel gehecht aan een dier zet dan alles op alles om het dier te houden.
Maar de buurvrouw is echt boos op het asielomdat ze niet gezegd (zouden) hebben, dat de kat aan de diarree was en ze has had het er zelfs over, dat ze het asiel voor de rechter wil dagen. Toen ik haar probeerde dit uit haar hoofd te praten, omdat ik de kans groot acht, dat ze dit noit gaat winnen en dan voor de kosten van proces op moet draaien zei ze dat ze dan haar ex-man mee zou nemen, en die zou dan de hele boel op stelten zetten (en als ik zo wel eens de verhalen over hem hoor ben ik bang, dat hij dan de boel kort en klein zou slaan.) Toen ik waarschuwde, dat ze hem dan in de gevangenis konden zetten, zij ze dat dat hem koud laat en dat hij al zo vaak in de cel had gezeten.....
Maar hoe dan ook, wordt de kat hier beter van??? Ik betwijfel het....

Het valt me echt van haar tegen, want aan de andere kant, zie ik wel dat e een dierenliefhebber is, maar blijkbaar mag het niet te veel kosten
Soms denk ik wel eens, ik stel voor om die kat over te nemen, maar ik betaal al voor 2 katten een verzekering en het voer enzo en ik heb de laatste tijd al een aantal da kosten vooruit moete betalen en nog meer da-arts kosten van een 3de kat erbij lijkt me op het moment niet verstandig, zeker niet als ik bedenk dat die kat mogelijk niet geaccepteerd wordt bi de verzekering voor iig de kosten voor een behandeling voor de diarree
Misschien had ik dit niet allemaal moeten typen, maar ik moest het even van me afschrijven, omat ik verder niemand weet tegen wie ik het kan zeggen. Wil namelijk niet dat de ex van mijn buuvrouw het dan weer hoort.

Die ex houdt zelf helemaal niet van dieren. Dat is echt zo iemand, die dan in een opwelling een hond koopt en dan net zo makkelijk de hond weer dumpt.
Echt zo frustrerend allemaal. Aan de ene kant wil ik helpen, maar aan de andere kant wil ik me liever een beetje afzijdig houden om zelf niet in de problemen te komen

Echt frustrerend