zou mooi zijn als het met antibiotica op te lossen is.
Medicijnen op pootjes smeren en maar hopen dat het binnen komt vind ik dus 3 x niks,
het is gewoon heel belangrijk dat hij de hele dosis binnen krijgt en niet zo maar om en nabij.
Smeer je het op de pootjes dan kan het niet anders dan dat je een gedeelte van de werkzame stof onderweg verliest; ofwel bij het fijnmaken en door iets mengen of wel bij het op de poot smeren ofwel dat de kat het daarna aan dingen afveegt ofwel dat ie niet alles aflikt, zelfs als ie het goed lijkt te doen lijkt me de kans groot dat er een deel in de vacht achterblijft ofwel een combinatie hiervan.
Ik ben toch wel van de zachte heelmeesters maken stinkende wonden of hoe het ook al weer precies was.
Dus ik zou het in eerste instantie proberen in iets wat hij heel lekker vindt en dan zelf zo opeet, zo'n bolletje leverworst/pastei gaat vaak goed, of roomboter, of tonijn uit blik, evt de tablet in helft van een capsule en dan dichtsmeren .
En anders toch doorpakken en met een klodder roomboter (voor het glijeffect) achter op de tong leggen en spuitje water erachter aan.