Klinkt mij ook als een heftige reactie op het vlooienmiddel, wassen!!!
Maar het klinkt ook een beetje als een poesje die ik ken die een middenoorontsteking had. Loopt ze scheef met haar koppie?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
K@rin schreef: met een washandje of met een babydoekje van Jayden goed afpoetsen .... ?ja gedaan ze was heel makkelijk ( geen goed teken, ze is niet zo makkelijk, maar goed wel gewend aan water )
Decibels schreef: heb je de verpakking en/of bijsluiter nog? hoe heet het middel precies en wát is de werkzame stof?uh volgens de fles piperonylbutoxide en pyrethrum extract
Decibels schreef: Pyrethrum is de werkzame stof. Piperonylbutoxide is een hulpstof wat ervoor zorgt dat de werking van het middel wordt versterkt. Pyrethrum is een zenuwgif en zorgt bij het ongedierte (vlooien/luizen) voor een snelle verlamming.ja en is dat goed of slecht in dit geval
Decibels schreef: elk vlooienmiddel kan toxische verschijnselen geven als het dier het binnenkrijgt. Ik heb begrepen dat het middel een spray was en de kat langharig? Dikke kans dat ze teveel van het middel binnen gekregen heeft bij het wassen van zichzelf.ja ze is gesprayed en ze heeft erg lang haar.
Decibels schreef: je hebt toch wel aan je DA verteld dat ze met een vlooienmiddel behandeld was? Wat zegt hij ervan?nou nee dus
Decibels schreef: ja...ik zou maar even overleggen met hem. Hoe is de kat nu? Hopelijk niet verergerd?nee ze rent als een gek naar de hoek van de bench als je eraan komt, ze wil dan eten en kroelen