Moderators: koekje, pearlsofpassion
Loeka schreef: Eigenlijk ben ik nu al benieuwd hoe het gaaterg in de diarree (erger) hoorde ik gisteravond van Erica...verder wel erg speels niet ziek van... hij krijgt dus duif (tamme) is het misschien mogelijk dat die ook laxerend werkt? mijn pups hebben ook iet slappere ontlasting dan dat ze bijvoorbeeld kip krijgen (dat is dan weer kipkarkas, die duiven zijn hele duiven geen karkassen) maar ze is met een eliminatie dieet bezig hij mag dus alleen een een diersoort die hij nog niet heeft gehad.. dan vallen er schijnbaar al veel dingen af als je tenminste de blikvoerfabrikanten mag geloven dan heeft ie al eend, konijn, kip, rundvlees, geloof ook parelhoen gehad, maar dat weet ik niet zeker![]()
![]()
Sietie schreef: erg in de diarree (erger) hoorde ik gisteravond van Erica...verder wel erg speels niet ziek van... hij krijgt dus duif (tamme) is het misschien mogelijk dat die ook laxerend werkt? mijn pups hebben ook iet slappere ontlasting dan dat ze bijvoorbeeld kip krijgen (dat is dan weer kipkarkas, die duiven zijn hele duiven geen karkassen) maar ze is met een eliminatie dieet bezig hij mag dus alleen een een diersoort die hij nog niet heeft gehad.. dan vallen er schijnbaar al veel dingen af als je tenminste de blikvoerfabrikanten mag geloven dan heeft ie al eend, konijn, kip, rundvlees, geloof ook parelhoen gehad, maar dat weet ik niet zekerwat noem je precies diarree?
flin schreef: wat noem je precies diarree?Dit vroeg ik me ook al af..
: is't 1 keer op 'n dag dunne ontlasting, of is't 6 keer op 'n dag....leegmaken?