Unique schreef:Je bedoeld of ik honden niet meer ent waar ik mee fok ?
Ook waar je mee fokt,Sylvia![]()
![]()
weetje ik ent alleen voor de show,er is mij wel eens om een entingsboekje gevraagd en als je die niet kan overleggen of als hij niet voldoet aan de eisen wordt je geweigerd ,dus om die reden laat ik ze enten,is dat voorbij dan ent ik niet meer,in die tijd krijgen ze aansluitend een nest en neem ik ze daarna ook nog mee ,maar zou ik de entingen niet nodig hebben voor de show en rabies voor het buitenland dan zou ik inderdaad fokken zonder te enten,aangezien ik ervan overtuigd ben dat mijn honden door hun puppen enting en booster met een jaar volledig beschermt zijn.
Als ik zou denken mijn honden in gevaar te brengen door er ongeent mee te fokken dan zou ik altijd blijven enten want dat ben ik niet overtuigd dat ze beschermd zouden zijn.Mijn oude honden zijn op hun eerste entingen na nooit meer geent ,de ene lag iedere dag in de zomer in de sloot en lebberde hem half leeg,en ze liepen in een hondenrijke omgeving waar ook wel eens parvo heerste ,waar de slachtoffers vielen onder de recent geente honden en die van mij nooit ergens ziek van zijn geworden.Dus zou ik niet showen zou ik fokken zonder enting.