Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ine
[quote="*Inge*"]
Als hij zich al boos kan maken, is hij vast weer stilletjes aan het beter worden  ;D
Die temperatuur kan nog wel tot morgen zo hoog blijven hoor, vermits het om een ontsteking gaat. Gelukkig is z'n koorts nog binnen "aanvaardbare" waarden... Ik duim alvast mee dat hij morgen een stukje is opgeknapt!
[/quote]

Heb net weer gemeten en de koorts is weg!
Baytril is peperduur, maar wel goed ;)
Door roefus
Ine schreef: Heb net weer gemeten en de koorts is weg!
Baytril is peperduur, maar wel goed ;)
Goed zo: de koorts is weg  :D
Denk dat het dan weer helemaal goed komt  :D :-*
Door Ine
Intussen zijn we een paar dagen verder, maar gebruikt Beatel z'n poot nog steeds niet. :-\
Misschien toch maar weer even naar de da?
Foto's laten maken?
Of eerst de kuur afmaken?
Hij heeft nog tot en met zondag die medicatie.
Door Ine
Ben net even naar Carlo geweest.
Ik mag Beatel wat metacam geven en hij moet vrijdag weer normaal moeten lopen. Zo niet, dan maken we foto's.
Volgens hem heeft de ontsteking precies in het polsgewricht gezeten en dat blijft lang gevoelig.
Door tieneke
Ine schreef: Ben net even naar Carlo geweest.
Ik mag Beatel wat metacam geven en hij moet vrijdag weer normaal moeten lopen. Zo niet, dan maken we foto's.
Volgens hem heeft de ontsteking precies in het polsgewricht gezeten en dat blijft lang gevoelig.
Klinkt best heftig,zou het toch geen breuk kunnen zijn  :-\
Door Ine
tieneke schreef: Klinkt best heftig,zou het toch geen breuk kunnen zijn  :-\
Nee, want we kunnen alles normaal bewegen, zonder dat hij ons aanvalt. ;)
Was wel leuk bij de da.
Ik kwam met Beatel in m'n nek de wachtkamer binnen. Ga zitten en Beatel op schoot gelegd. Is daar een overactieve veel te dikke blonde lab, die altijd katten najaagt (volgens baasjes).
Labje naar Beatel en begint Beatel te likken en Beatel begint te spinnen! 8) ;D ;D ;D
Door tieneke
Ine schreef: Nee, want we kunnen alles normaal bewegen, zonder dat hij ons aanvalt. ;)
Was wel leuk bij de da.
Ik kwam met Beatel in m'n nek de wachtkamer binnen. Ga zitten en Beatel op schoot gelegd. Is daar een overactieve veel te dikke blonde lab, die altijd katten najaagt (volgens baasjes).
Labje naar Beatel en begint Beatel te likken en Beatel begint te spinnen! 8) ;D ;D ;D
Gelukkig maar dat er niets gebroken is  ;)

En die dikke blonde Lab is mooi door de mand gevallen  ;D ;D
Door Ine
*Robin* schreef: Ik hoop dat het snel beter gaat met Beatel :-*
Gelukkig gaat het zeker beter!
Hij loopt nog ietsje mank, maar er zit duidelijk vooruitgang in. 8)
Door 202Spots
Gelukkig gaat 't weer beter gaat met Beatel!!
Ze zijn taai hoor, dus komt vast wel goed! ;)

Ik had er hier ook een(Patch) die al 2 weken mank liep en met ze achterpoot aan 't slepen was...(waarschijnlijk botsing met auto gehad)gisteravond had ik 'm eindelijk gevangen en er vanmorgen mee naar 'n DA die ook "wilde" katten behandeld...eerst spuitje om te verdoven,toen foto gemaakt en was duidelijk te zien dat de poot net bij de bal boven de knie was gebroken...
Opereren en pin erin zetten  gaat niet alleen veel $$ kosten,maar dan moet je 'm ook minstens 4-5 weken in kooi houwen om te verzorgen..
dus wat wil je doen ??? Spuitje geven of ????
Volgens de DA groeit het wel tegen elkaar aan,en ook al heeft ie dan 'n bult bot op z'n knie....hij kan dan evengoed gewoon verder leven...

Dus de foto en verdoving rekening werd netjes naar de ocspca gestuurd,en voor $105.00 weten we dat er verder niks gedaan word... :-\
Toch wel lief dat ik goedkeuring had gekregen om 'n naar DA te nemen..en nu blijft ie gewoon lekker dicht bij huis verder huppelen.
Laatst gewijzigd door mahuni op di 27 mar 2007, 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
*Robin* schreef: Gelukkig gaat het al beter!! :-* ik vind jouw beatel zo'n mooie kerel :smitten:
Niet alleen mooi, maar ook zo leuk en lief! :D
Een echte Ragdoll 8) ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door