Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lil
Hoeft niet langs te gaan, ik ga nu eindelijk naar moeders luisteren en naar jou da (nou ja die in Valkenburg dan)  ;)
Maar het is zo verleidelijk om in het weekend snel even de straat over te steken als daar een da zit.  :-[
Door Sorcha
Wat fijn dat het weer beter gaat.
Sommige da's weten af en toe echt niet waar ze over praten. Wij hebben het gehad met onze Ymke die niet meer at en sloom was. Nee hoor mevrouw, ze heeft vast een vogeltje gegeten dat een beetje dwars zit. Naar een andere da, ernstig nierfalen. Aangeboren afwijking aan de nieren (waren veel te klein en dat was duidelijk te voelen) witte vlekjes in de mondhoeken en de sterke geur die uit haar bekje kwam. Hij heeft alles over het hoofd gezien terwijl hij alles heeft bekeken. Daar gaan we nooit naar terug. Later hoorde ik dat heel veel mensen klachten hadden, maar voor Ymke was het te laat  :'(
Door omaDi
Gelukkig dat alles weer goed gaat!
Ik heb nog wel even een vraagje over dat projectiel spugen. Mijn kater doet dit vrij geregeld. Meestal direct na het eten maar soms ook gewoon als hij een lege maag heeft. In het begin merkte ik dat er ook bloed bij zat. Dat kwam doordat hij maar bleef spugen. Dat heeft hij nu niet meer. Wel heel raar natuurlijk, want hij gaat nadat hij gespuugt heeft weer gewoon verder met eten en dat blijft er dan wel in. Graag advies hierover? Ik merk wel dat hij is afgevallen. Maar dat kan op zich geen kwaad want hij was zeg maar volslank!  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door