Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Birgit43
Sinds de laatste keer bij de DA met die verstopping doe ik 6 van die kleine vit.C tabletjes erdoor, 1 capsule cranberrie en 1 tablet Eurologist, en dat 2 keer per dag.
Dit is nu iets meer dan een week geleden.

Daarvoor deed ik 3 tabletjes vit.C en geen Eurologist, maar toen raakte hij dus toch verstopt.  Toen had ik ook nog geen ph stripjes om zelf te kontroleren, maar bij de DA was het 8.
Hij eet niet altijd zijn bakje helemaal leeg, dus krijgt niet altijd de volle lading binnen, maar toch wel het meeste ervan.

Een week is natuurlijk ook nog niet zo heel lang..
Door Miekie
Misschien heeft hij nog steeds last van zijn blaasontsteking en zit hij niet verstopt maar heeft hij loze aandrang waardoor hij steeds blijft proberen te plassen.Op zich moet de PH zo goed zijn(op die 7,5 na dan).

Mijn kat heeft deze problemen ook gehad,helaas heb ik zijn PH nooit onder de 7 kunnen krijgen,maar ik zorg dat hij veel drinkt en zo blijft de blaasgruis weg.Bij de laatste urine-check had hij weer wat eiwit in z'n urine dus misschien krijgt hij toch weer blaasontsteking,daar blijft hij wel vatbaar voor.Geef ik weer wat extra appelazijn,cranberry en vit.C.Ik vertik t om DA-voer te gaan voeren en heb dat ook nooit gedaan.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door