Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Ine schreef: Sjips, idd, die temperatuur :-X Helemaal niet aan gedacht, dat je die ook op moest nemen! :-[
Ik hoop, dat ze er weer helemaal bovenop komt! :-*
nee ik dus ook niet, terwijl ik dat bij de honden altijd gelijk doe als ze wat hebben. :-\
eigenlijk best dom van me ::)
maar goed ze weigert vanavond om maar iets binnen te krijgen :-\
ik ga zo weer met n spuitje naar binnen doen, ze vind t verschrikkelijk maar t moet :(
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 20 jun 2006, 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
danielle1980 schreef: nee ik dus ook niet, terwijl ik dat bij de honden altijd gelijk doe als ze wat hebben. :-\
eigenlijk best dom van me ::)
maar goed ze weigert vanavond om maar iets binnen te krijgen :-\
ik ga zo weer met n spuitje naar binnen doen, ze vind t verschrikkelijk maar t moet :(
Wat voel je je dan rot hè! :-\
Maar je doet het voor haar!
Ik hoop, dat het lukt! :-*
niet zo best vind ik,
omdat ze zelf niets binnen wil krijgen. :( :(
ik dwing haar dus, op zich is ze vrij makkelijk en zo klein dat het makkelijk gaat, maar leuk is t niet. :(

maar ik denk wel dat alles helpt, want ze ziet er beter uit. :-\

ik wou maar dat ze zelf ging eten en drinken. :'(
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 20 jun 2006, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mayka
Ach, wat triest :'(! Maar je hebt haar een hoop pijn en ellende bespaard!

Ik las in de bar dat je je andere katten wilt laten testen op FIP. Zijn er nieuwe ontwikkelingen m.b.t. testen op FIP?
Ook wij hebben een kat in moeten laten slapen toen hij 9 maanden oud was omdat hij FIP had (bleek tijdens operatie in Utrecht) en ons werd toen verteld dat het testen (van de andere katten in huis) weinig zin had omdat bij aantreffen van antistoffen het niet duidelijk is of het antistoffen zijn tegen het Coronavirus (die in de darmen van elke gezonde kat veel voorkomen) is of tegen het FIP-virus.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door