Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Mijn moeder gaat voor een second opinion!! :D

Eerst heeft ze de holistische dierenartsen gebeld die ik haar gegeven had, maar die waren zo vreselijk duur, dat zag ze niet zitten.

Toen stelde ik voor om dan toch naar een "gewone" dierenarts te gaan. Dat wilde ze wel gelukkig! Ik ben heel tevreden over mijn eigen da, dus daar heb ik haar het tel nr van gegeven. Vanavond gaat ze er met de poes heen, spannend!
De da waar mijn moeder is geweest vroeg ook gelijk naar welke soort autoimmuunziekte het was. Ze was wel verbaasd dat dat helemaal niet bekend was, en niet onderzocht.

Mijn moeder heeft het hele verhaal verteld, en volgens deze da gaat de poes sowieso dood, het zit ook veel dieper dan alleen maar het neusje. ze kon wel verschillende onderzoeken doen, en er waren ook wel verschillende mogelijke behandelingen, maar dat gaat dus ook meteen aardig wat geld kosten, en omdat het ook al aardig ver heen is, wil mijn moeder hier niet meer aan beginnen. Een spuitje geven heeft ze niet direct geadviseerd, omdat de poes verder nog wel levendig is en nog goed eet, drinkt, en niet veel last ervan lijkt te hebben.

Dus al met al niet zo'n goeie uitslag... poes gaat het niet redden, met of zonder spuitje.. :(
de poes heeft gisteren een spuitje gehad :'(

Ze ging opeens heel erg achteruit, zat heel erg met haar pootje aan haar neusje te poetsen en steeds heel erg niesen achter elkaar door. Ze werd ook weer heel erg benauwd. Toen heeft mijn moeder maar meteen de dierenarts opgebeld...
Laatst gewijzigd door Ayra op zo 05 feb 2006, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door