Janus krijgt nu sinds maandag pijnstillers en ontstekingsremmers. Daarnaast heeft hij gelijk rescue remedie gekregen (opnieuw) ter ondersteuning en omdat hij bij de da is geweest. Ik geef hem zelf dagelijks Reiki en daar kan hij af en toe echt van genieten. Er zijn ook momenten dat hij het niet toestaat. Daarnaast wil ik hem homeopatisch gaan ondersteunen. Hier ga ik nog even het juiste middel voor opzoeken.
Janus slaapt bij mij op de kamer. Hij doet niet veel meer dan de hele dag ik een klein mandje liggen. In dit mandje heeft hij veel steun aan zijn lichaam en kan hij ook zelf een beetje omhoog komen. We hebben de kattenbak, eten en voer op een andere kamer gezet. Het is misschien niet zo fijn voor hem dat hij daar heen moet lopen, maar hij moet gestimuleerd blijven om te bewegen. Anders krijgen we daar nog veel meer problemen mee. Hij eet en drinkt goed en gaat zo'n 3/4 keer per dag op de kattenbak. Dus dat gaat ook nog goed. Urine is goed (geen bloed) en zijn ontlasting ziet er ook normaal uit. Als ik op bed ga zit hij al te miauwen in zijn mandje of kruipt eruit en gaat voor het bed zitten. Ik moet hem dan bij mij op bed tillen en hij kruipt dich tegen mij aan. Na veel geknuffel vallen we dan beide in slaap. Als hij eraf wil maakt hij mij wakker en zet ik hem eraf. Wil hij er dan weer op dan wekt hij mij opnieuw. Ik heb het graag voor hem over.
Af en toe neem ik hem even op de arm mee naar beneden. We geven hem zijn vlees dan ook en zo kan Lester ook af en toe even weer aan hem snuffelen. We zijn thuis aan het bouwen en daarom neem ik hem nu niet mee naar buiten. Misschien dit weekend wel even. Nog 2 dagen en dan heb ik een weekje vrij, dan kan ik nog meer tijd aan hem besteden. Het zal nog lang duren voordat het echt beter gaat, maar zolang het niet minder wordt gaan we de goeie kant op. Als ik ook naar hem kijk als hij zo pijnlijk loopt of als hij zo klagelijk miauwd, dan doet het mijzelf pijn. We zullen alles doen om het hem zo prettig mogelijk te maken en voor alle kleine beetjes dat hij vooruit zal gaan zullen we dankbaar zijn.
Knuffeltje van Janus...