Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door frodo quin
cath schreef: ma 02 dec 2024, 10:00 Ik geef propolis omdat ze chronische niesziekte heeft en dat werkte eigenlijk heel goed.
Ik geef geen propolis meer en niezen komt terug.. :'(
Durf toch niet meer geven ...
Dierenarts zei me dat dosis miss te hoog was
En als je geen propolis geeft, stopt het kwijlen dan?
Door cath
pearlsofpassion schreef: ma 02 dec 2024, 10:48 Is niezen niet erger dan kwijlen?

En kwijt ze nu niet meer? Nu je't niet meer geeft?
Niezen is zeker erg.
Kwijlen doet ze niet meer , was ook heel erg hoor.
De eerste keer kwijlde ze enorm!
Tweede keer kreeg ze ab en 2e dag was kwijlen over
Ik denk dat ik even afwacht en nog een met 1 druppel begin?
Door Artur26
Hoi, ik begrijp je bezorgdheid. Overmatig kwijlen bij katten kan verschillende oorzaken hebben. Het feit dat je kat koorts had, kan wijzen op een infectie of stress die het immuunsysteem verzwakt. Let op hoe je kat reageert op de medicijnen, zoals Bisolvon of propolis. Hoewel deze producten over het algemeen veilig zijn, kunnen ze in sommige gevallen allergische reacties veroorzaken. Als het kwijlen aanhoudt, is het misschien het beste om terug naar de dierenarts te gaan voor verdere tests.
Begin met 1 druppeltje en observeer.
Ik weet niet wat erger is, het kwijlen of de verstopte neus. Wat zegt de dierenarts?
Ik hoop dat je kat snel beter wordt! Zorg goed voor jezelf!
Ik heb je onderstaande antwoord gelezen. Stop misschien met het geven van propolis. Alles komt goed :)
Laatst gewijzigd door Artur26 op do 06 feb 2025, 11:20, 3 keer totaal gewijzigd.
Door cath
pearlsofpassion schreef: ma 02 dec 2024, 10:48 Is niezen niet erger dan kwijlen?

En kwijt ze nu niet meer? Nu je't niet meer geeft?
het kwijlen was gevolg van keelontsteking. En volgens mij kreeg ze keelontsteking van propolis... klinkt wel raar maar ik denk dat toch.
Ik geef geen propolis meer en ze niest wéér.
Is zéker ook erg! :'(

Dat kwijlen was écht héél erg. Liep gewoon heel de tijd uit haar bekje.
Was snel een plas...
En ze had pijn, ook lymfeklieren gezwollen.
Misschien gaf ik ietsjes te veel? Weet niet?
Durf niet zo goed meer geven...
Door cath
pearlsofpassion schreef: za 01 feb 2025, 22:48 Ja, dan moet je't niet meer geven.

Kan je niet iets anders geven tegen het niezen?
Wat kan ik nog geven..
Lysine geef ik ook soms maar ook geen wondermiddel...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door