Moderators: koekje, pearlsofpassion
kiara schreef:Helaas moet ik morgen Mickey laten inslapenhet gaat niet langer meer zo en de tumor is zo gruwelijk groot dat ook bijna ze andere oog aangetast is ,als dat al niet zo is,ze hele kopje zit onder,eten doet hij nog wel maar ja tot hoever ga je
Wat is dit ontzettend moeilijk en het aller ergste is dat ik de beslissing moet nemen,en dat hij pas 6 jaar is. Heb gelukkig nog wel zijn moeder de noorse boskat Zafira,schrale troost
![]()
Heb er alles aan gedaan,de tumor is 3 keer verwijderd waarvan de laatste keer met zijn oog,ik kan niks meer doen anders had ik het zeker gedaan.
De dierenarts Paul Groenestein heeft ook zijn uiterste medewerking en kennis gebruikt,werkelijk fantastische kundige lieve man,hij komt morgen ochtend hier thuis tussen 9 en 10 uur. Mickey word hier thuis begraven vlakbij zijn favoriete plek.
Ik zou zo graag nog wat foto,s van hem hier plaatsen,maar kom er niet uit,was al moeilijk voor mij voordat topic veranderde maar nu helemaal,plus dat ik nu totaal niks onthoud.
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen dat ik wat foto,s stuur naar diegene ze mail en voor mij plaatsen? Mickey verdient het zo
Lazy Garfield schreef:Op verzoek van Kiara hierbij een viertal foto's van Micky.dank je wel hoor
Ik wens je veel sterkte morgenochtend Sandra!
De nog gezonde Micky.
Zijn favo plekje, voor de auto komt zijn grafje
Heerlijk bij mij op bed en even de indiaan opperhoofd erbij gezet(de foto van indiaan komt ook bij zijn grafje te hangen)
Micky 4 weken oud.