Jee, das nog eens een heftig verhaal.
Ja, dat zijn geen leuke zaken. Dat het zo ernstig was, dat ze zo'n hevige operatie moest hebben (met hoge kosten) en dat ze nu nog in de bench moet blijven ook.
Hopelijk kan je zelf de moed wel hoog houden, want katten zijn erg gevoelig aan de gemoedstoestand van hun baasje. Als jij het dus met een positieve ingesteldheid tegemoet gaat, zal zij het ook veel beter aankunnen. 2 weken is niet helemaal ondoenbaar he, bij breuken zijn het er meestal 6...
Vraag eens na, maar meestal mag ze er wel eventjes uit om bij jou op schoot te liggen en te knuffelen, zolang ze maar rustig bij je blijft. Ze mag gewoon niet rondcrossen of beginnen klimmen en springen. Dus speeltjes allemaal wel even weg. Misschien dat een doekje met wat catnip of valeriaan om mee te knuffelen wel kan?
En misschien is het mogelijk dat haar bench deels in de zon staat en deels niet? Zodat ze zelf kan kiezen, maar evt ook heerlijk in het zonnetje kan liggen? Ik weet dat mijn meisje benchrust helemaaaal niet zo erg zou vinden, zolang ze maar kan zonnebaden... 8)
Veel sterkte wel voor Dinky.
Fijn dat je tevreden bent van je nieuwe DA. Ik ben er ook wel voor te vinden om maar meteen goed te onderzoeken zodat je weet waar je aan toe bent, ipv veronderstellingen te maken en maar wat aan te modderen. Spijtig genoeg is de rekening daar doorgaans wel naar...