@luuntje: Dat is idd wel een idee. Ik baal er echt van dat ik nu moet stoppen met BARFfen. Goede tip! De volgende vleeslevering ga ik dit proberen. Kijken hoe het werkt. En dan kan ik wellicht steeds grover gaan geven. Het lastige bij Pip is dat ze buiten ook veel vangt en snaait en dus vaak geen honger heeft. Het kan dus zo zijn dat ze alleen het lekkere eruit pikt en de rest laat staan.
@ligaa: Nee, ik denk niet dat het door het voer komt, ik denk zelfs dat het hormonaal is. Ik ben gewaarschuwd wat betreft dierenartsen en vers voer. (Honden gedeelte van dit forum) Vandaar dat ik wil dat ze ieder geval goed eet. en niet bijvoorbeeld alleen het orgaan eet. Ik kan dan een goed verhaal doen naar de dierenarts toe. Het is natuurlijk zo dat ze sinds dat ze barft kaal aan het worden is geslagen.
@paasnini: als een kat 1 keer braakt is dat zeker geen reden om direct naar de dierenarts te gaan. Ik denk dat als iedereen dat zou doen, dat het dan erg druk zou zijn bij de dierenarts

Omdat ik haar nu extra in de gaten hou, ben ik er dus wel extra bedacht op. Na die ene keer heeft de poes niet meer gebraakt. En dan ben ik er ook nog niet 100% zeker van dat het van haar was.
Wat betreft welk merk KVV. Ik heb voor de hond vele soorten kvv gebruikt en ik vond lotgering het beste. Vandaar voor de poes ook dit merk gekocht. In de tijd dat ik voor de hond aan het zoeken en experimenteren was viel me op dat wat de een goed vindt, de ander slecht vindt. Ik wil dus niet per definitie aannemen dat lotgering slecht is. Voor mij is het
nu van belang dat de verhoudingen die ze binnenkrijgt ongeveer klopt. Ik heb het vertrouwen dat die grofweg bij alle kvv's goed is.