gr
cath
Moderators: koekje, pearlsofpassion
fem fatale schreef:ketamine van de narcose? dat was bij onze piraat ook t geval, zo dronken/boos/ gek, in de krabpaal willen spurten enzo,
Maar Jet was woest toen ik haar ophaalde, en bij thuiskomst helemaal. Zo ongelooflijk boos, zo heb ik haar verder nooit gezien (en ze wordt makkelijk boos). Ik heb haar zelfs weer in de carrier gedaan omdat ze met haar wankele narcoselijf en kap probeerde bovenop de krabpaal te springen. Ze heeft 2 nagels afgescheurd door het woeste krabben.
(Kai is een kat die heel veel praat, dus ik ken een paar "woordjes")woont hier ook: toen Haas een verstopping had, begon hij elke x dat ik langs z'n slaapplek liep, zacht te grommen, (ik wist nog van niks, dit was duidelijk om aan te geven dat t niet lekker zat) en ja, ook een groot miauw/woordenschat dat dier, geweldig!
flin schreef: ketamine van de narcose? dat was bij onze piraat ook t geval, zo dronken/boos/ gek, in de krabpaal willen spurten enzo,Dat "dronken" heb ik wel vaker gezien, had Plien ook. Maar zo boos dat dan weer niet.
die eindigde ook verplicht onder een trui en in de bench om weer tot de knorrige gewone zichzelf te komen......
fem fatale schreef: Ja, en praatkatten zijn fantastisch.Inderdaad, hier ook zo'n een prater. Is alleen niet leuk als hij 's nachts in de huiskamer slaapt, dan wakker wordt en vindt dat wij moeten opstaan en dan 's morgens heeeeeeel vroeg in de slaapkamer komt verkondigen dat het tijd is om op te staan