Omdat flagyl onder de antibiotica valt officieel voor de darmen. Kan er ook niks aandoen

weet niet meer precies hoe mijn da dat uitlegde.
Daarbij is flagyl een Metronidazol (niet en panacur een Fenbendazol en dat is tegen wormen. Metronidazol is een antibioticum dat bestaat sinds 1960. Het wordt ingezet bij de behandeling van infecties met eencellige waaronder amoeben. Bacteriële infecties die worden er mee worden behandeld zijn bacteriële vaginose, huidinfecties en maag-/darmzweren. Er wordt vaak een combinatie gegeven van metronidazol en een ander antibioticum
Daarbij wat bedoel je met al die troep? Alleen sowieso iets tegen wormen gehad (vitaminthe) (vondeling in vuilniszak he) panacur en finidiar mede omdat hij eerst moeite had met poepen de eerste dagen en daarna dus te goed poept. Nou niet de zwaarste dingen.
Daarbij doet mijn da ook stinkend haar best. Die heeft mij ook gezegd dat omdat ik het wilde opvangen en nu zelfs wilde houden, ze een hoop kosten tot zich neemt gewoon als dank en dat ze het fijn vind dat hij nu een super huisje heeft. Dus ik ben helemaal vrij nu daarin bedoel dus niet alles er maar in gegooid word. Dit is ook het laatste medicijn die hij via dit soort wegen mag en kan hebben. Verder houd het ok regulier. Zeker gezien zijn leeftijd en gewicht. Daarbij heb ik dat er nog helemaal niet ingestopt

.
Maar ik ga jullie link bekijken