nee.. ik ben het met je eens..
hij moet beter worden..
niet iets beter.. gewoon beter..
en of dat lukt weet ik niet..
dat kan alleen de tijd uitwijzen..
helaas heeft de d.a. niet teruggebeld..
morgen maar weer achteraan..
ik vind het nu wel goed genoeg om nog eens te babbelen over wat er verder nog kan..
maar als hij zo benauwd blijft.. dan houdt t nog steeds op..
maar ik moet wel zeggen dat ik dat heel heel moeilijk vind..
ik denk ook dat ik het niet scherp meer zie allemaal..
want als ik naar de andere katten kijk.. zie ik toch ook dat ze duidelijk ademen..
misschien zie ik het te zwaar.. dus ik vind dat de d.a. er nog eens naar moet kijken..
daar wil ik best een paar tientjes tegenaan gooien.. natuurlijk..
ik denk wel overigens.. dat het beter moet kunnen..
eergisternacht was hij tenminste rustig en tevreden.. hij heeft ook gewoon de hele nacht op mijn bed geslapen zonder dat geheen en weer wat hij afgelopen nacht heeft gedaan..
dus..
als t af en toe beter kan.. moet het dus wel mogelijk zijn om ooit weer goed te ademen..
alleen.. hoe????
verder..
morgen komen mijn ouders me helpen t zijkamertje uit te ruimen..
ik wil droop niet fulltime in mijn slaapkamer hebben..
maar ik vind het ook zielig als hij fulltime alleen in t zijkamertje zit..
iemand een idee??
in de woonkamer kan eigenlijk niet.. want hij krijgt t soms zomaar op zijn heupen en dan vermoord hij noezels..
in de bijkeuken bij zijn vrienden.. kan hij naar buiten..
ergens vind ik dat dat nu al wel moet kunnen.. want ik ben t zat om de hele tijd maar te schipperen..
alleen hij eet dus nog slecht.. en als hij niet terugkomt voor een dag.. dan krijgt hij zijn pillen niet..
en hij eet geen barf.. da's prima.. maar dan moet hij dus wel apart van de rest eten krijgen..
en eigenlijk is hij te benauwd voor het gewone leven.. dus buiten enzo..
hem in t zijkamertje en heel vaak naar boven om te knuffen is denk ik de enige optie..
maar jeez.. ik heb meer te doen dan poezieknuffen..

ik heb wel t idee.. dat sinds hij in mijn bed mag.. hij zich happyer voelt.. en daarom dus weer is gaan eten..
grrr!!!!