Moderators: koekje, pearlsofpassion
spreeuwtje schreef: eigenlijk wil je dat ze duidelijk een gat in de lucht springt en de griekse nationale "hey hup" rondendans erbij gaat doen..Mwah, met de sirtaki zou ik tevreden zijn![]()
Saille schreef: Fijn dat het beter blijft gaan :-*Nee, dat idee had ik ook altijd bij Saam...ik dacht; die kan nog jaren mee...totdat dit gebeurde
Oh, en ik moest nog even van Simba zeggen dat 13 helemaal nog niet oud is voor een kat 8)
yuki11 schreef: Nee, dat idee had ik ook altijd bij Saam...ik dacht; die kan nog jaren mee...totdat dit gebeurdezie je wel, dan is ze pas op de helft 8)toen realiseerde ik me dat 13 toch best een respectabele leeftijd is
Maar volgens mij is Saam zojuist aan haar 4e leven begonnen, dus we zouden nog wel even vooruit moeten kunnen![]()
yuki11 schreef: Helaas te vroeg gejuicht
Het gaat nog steeds niet goed. Ze eet zeer matig (af en toe een paar brokjes) en ze valt af. Ze heeft vannacht een paar keer kleine beetjes gespuugd en had een soort stopverf achtige ontlasting (niet qua kleur, maar qua consistentie).
Ik weet t niet meer.....![]()
spreeuwtje schreef: balen meis..Morgen om 14uur een afspraak in Dodewaard, bij de kattenmevrouw.
misschien nog eens terug naar de d.a.?
yuki11 schreef: Morgen om 14uur een afspraak in Dodewaard, bij de kattenmevrouw.Succes morgen
Ik heb te weinig vertrouwen in mijn eigen da...vind em niet adequaat genoeg. Ik kom toch GVD niet voor niks met Saam langs....als ik zeg dat er iets is, dan is er ook iets!!!![]()
En om dan naar huis gestuurd te worden met; probeer maar eens pijnstillers....![]()
Heb zelf gevraagd om dwangvoeding en ben daar op eigen initiatief mee begonnen.
Saam is bezig te overleven ipv te leven...en dat breekt mijn hart![]()