Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door koekje
sien leeft nog!

net gebeld en de assistente kon weinig uit de latijnse bewoordingen en ze was zelf niet bij de operatie aanwezig geweest. wel wat de operatie zonder complicaties verlopen en alles goed gegaan.
sien is al wakker en we mogen haar zo halen.
Door brie
koekje schreef: sien leeft nog!

net gebeld en de assistente kon weinig uit de latijnse bewoordingen en ze was zelf niet bij de operatie aanwezig geweest. wel wat de operatie zonder complicaties verlopen en alles goed gegaan.
sien is al wakker en we mogen haar zo halen.
ook hier maar dan ;D

helemaal super!!!heeft de da nog wat gezegd over herstel en over hoe snel je verbetering moet zien? bij je nu uiteindelijk bij je eigen da geweest?
beterschap gewenst voor de patient!!!! :-*
Door koekje
ik ben bij mn eigen da geweest. ik scheet vanochtend natuurlijk 7 kleuren en vertrouwde niets en niemand meer, dus meneer koekje vond maar dat ze daar ook goed geopereerd kon worden. ik vroeg nog wel of hij ervaring had met dit soort ingrepen en dat ook bij katten. hij zei van wel. niet dat hij ze iedere dag uitvoerde, maar dat hij het geregeld had gedaan. hij zei ook dat als het het niet vertrouwde of niet aan zou kunnen, me dan door zou sturen naar een orthopeed.
ze moet minimaal 4 weken (of 6) in de bench. ze mag voorlopig nergens op springen en dat kan alleen het beste met benchrust. daarna zal het herstel best snel gaan, want ze heeft dan geen pijn meer en geen eruit floepende knieschijf. ze mag wel eens af en toe op schoot of tv kijken (houdt sien niet zo van, das meer iets voor ot).
ik krijg AB en pijnstillers mee. over 10 tot 14 dagen mogen de draadjes er uit. hopelijk blijft ze ervan af en hoeft ze niet de lampenkap om.
Door Dhjali
Fijn dat de operatie geslaagd is en heel veel succes met het herstel. Een kat rustig houden is niet makkelijk... Mocht het je enigzins troosten het is mij ook gelukt met mijn vreselijk energieke stuiterbal van een hond  ;) Zij is helemaal hersteld na de operatie en op het traplopen na merk je niets meer aan haar!
Door Sher
Ik zie dat ik weer eens wat had gemist.
Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Je zult wel erg in spanning hebben gezeten.
Heel veel sterkte met Sien in de bench de komende weken. Beterschap voor het rode meisje.
Door Frummel
:bigarmhug: voor jouw en Sien.
Hopelijk word ze ook wat duf van de pijnstillers dan is ze wat makkelijker rustig te houden.
Dat ze maar snel een fitte appelsien mag zijn!
Door ibbi
yuki13 schreef: Op de foto's zien de meesten er inderdaad wat aan de maat uit, vandaar mijn vraag  :D
Heb er zelf ook 1 die echt te zwaar is (6,4 kg), maar ik geef hem heel weinig, alleen heeft ie dus nog ergens anders een eettentje ontdekt  >:(
Ze krijgen nog br*kken, ik overweeg om over te stappen en hoop dat Nachi daardoor afvalt....(of hij verhuist permanent naar zijn eettentadresje.. :()
Aha, I see,
ja de brokken de deur uit, da's t enige wat helpt. en ze zijn nu veel meer verzadigd want een lekker bakje cb of bibi en nog wat te kauwen erbij is beter dan 50 of 40 gram brok

mijne kunnen niet de tuin uit dus ergens uit eten gaan lukt ze niet  ;D

de meeste foto's zijn van vorig jaar - uit de brokkentijd  ;)
Door spreeuwtje
is sien alweer thuis nu??
dat gaat wat worden.. 4 tot 6 weken in de bench..  :-X
als ze eenmaal weer bij gekomen is van de operatie zal ze het niet zo leuk vinden in die bench denk ik..
of zal dat wel meevallen?
Door brie
spreeuwtje schreef: is sien alweer thuis nu??
dat gaat wat worden.. 4 tot 6 weken in de bench..  :-X
als ze eenmaal weer bij gekomen is van de operatie zal ze het niet zo leuk vinden in die bench denk ik..
of zal dat wel meevallen?

ja daar dacht ik ook al aan...
heb je nog een zware kluif aan koekje! :-X  heb je wel een bench?
Door koekje
ik heb een hele grote bench, formaat labrador oid. ik denk dat hij wel een meter lang is.
maar het is vreselijk. sien heeft eindelijk dan toch haar halve tartaartje opgegeten (ot vroeg al of ze jarig was, want die kreeg de andere helft). maar stoned en duf van de narcose of niet, sien wil er uit! ze zit met haar kop tegen de tralies te beuken en met haar voorpoten er aan te nagelen. ze gaat er dan met haar volle 5,35 kilo aanhangen en hoopt dat het open gaat.
en ze zegt de hele tijd heel zielig Moow.
het heeft 1 voordeel. ze is zo druk bezig met proberen uit te breken, dat ze nog niet aan haar wond en hechtingen heeft gezeten. het ziet er ook stom uit. net alsof er een kale kippenpoot aan hangt.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door