Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Theo die blikjes van ad, die kan je evt ook niet aangelengd geven, het is van zichzelf al vrij zacht. Je prakt nu het eten voor haar en dat gaat redelijk, de ene dag beter dan de andere dag, maar als ze een hoogwaardige voer krijgt, eet ze misschien wel in hoeveelheid wat minder maar doordat het een hogere voedingswaarde heeft, krijgt ze misschien toch "hetzelfde" naar binnen.
En over je vraag hoe het kan komen waarom ze op schoot niet niest, ik zou de reden niet weten, het enige wat ik kan bedenken is, dat als je zelf bv pijn hebt en iets fijns aan het doen bent, dat je minder last hebt van die pijn, de pijn is er wel maar komt niet zo sterk door, dit natuurlijk tot een bep. hoogte, ik kan me zo voorstellen dat als het minder gaat worden met poezewoes dat ze ook meer op schoot zal gaan niezen.
Ik  :duimen: voor jou en poezewoes dat ze nog een poosje van jouw liefde mag genieten.
Extreme schreef: Theo die blikjes van ad, die kan je evt ook niet aangelengd geven, het is van zichzelf al vrij zacht. Je prakt nu het eten voor haar en dat gaat redelijk, de ene dag beter dan de andere dag, maar als ze een hoogwaardige voer krijgt, eet ze misschien wel in hoeveelheid wat minder maar doordat het een hogere voedingswaarde heeft, krijgt ze misschien toch "hetzelfde" naar binnen.
Heb je gelijk in dat ze dan minder zou moeten eten omdat voer hogere voedingswaarde is. Ik wissel heel veel af wat merken betreft aangezien ze vaak na een paar dagen er geen zin in meer heeft. En de bakjes van DA..die vind ze 3 keer niks
TMG1961 schreef: Heb je gelijk in dat ze dan minder zou moeten eten omdat voer hogere voedingswaarde is. Ik wissel heel veel af wat merken betreft aangezien ze vaak na een paar dagen er geen zin in meer heeft. En de bakjes van DA..die vind ze 3 keer niks
;D Eigenwijze dametje zeg  ;), nou laat haar maar lekker eigenwijs zijn toch, houd jou wakker en scherp en maar uitproberen en zoeken wat ze nu weer wilt eten  :biggrin2:, ookal zal het nu wat moeilijker worden voor je, want je wilt zo graag dat ze goed blijft eten. Hoe is het gisteravond en vanmorgen gegaan, heeft ze wat meer gegeten?
[quote="Extreme"]
;D Eigenwijze dametje zeg  ;), nou laat haar maar lekker eigenwijs zijn toch, houd jou wakker en scherp en maar uitproberen en zoeken wat ze nu weer wilt eten  :biggrin2:, ookal zal het nu wat moeilijker worden voor je, want je wilt zo graag dat ze goed blijft eten. Hoe is het gisteravond en vanmorgen gegaan, heeft ze wat meer gegeten?
[/quote]

Gisteravond nog 40 gram gegeten om 23.30 uur en vanochtend heeft ze hele bakje van 100 gram opgegeten..dat was zo'n goedkoop bakje van euro shopper.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door