Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
Hè wat doetie rottig. Dat komt door de instellingen van mijn firewall. Ik heb ze al veranderd maar het helpt geen (*&&%^&*. Ik kan ook geen smilies gebruiken :-(

Sorry voor het geklooi
Laatst gewijzigd door Loeka op vr 09 apr 2004, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mayka
Als dat klooien van jou zulke mooie foto's opleverd mag je van mij doorklooien!! ;D

Ze is echt prachtig!
Door Mayka
Eén van onze katten spuugt ook regelmatig, zonder dat ze ziek is. Vanmiddag nog gezellig op ons bed naast het kussen van Peter..... :P (natuurlijk net vanochtend het bed verschoont .......)
Was wel duidelijk wie het geweest is want het waren duidelijk brokjes en er is er nog maar één die brokjes eet.
Door jonyma
hai Anneke.

Het is werkelijk super vervelend als kattens moeten spugen van eten. Ik heb zelf 8 noorse boskatten en heb jaren een geronemeerd merk gevoerd, met hetzelfde probleem. :P Sinds januari geef ik Arden Grange ( hypo allergeen ) en ik ben van de spugerij af.
De katten vinden het heel lekker en zien er geweldig uit.
Het voer is ook geschikt voor katten met een voedsel intolerantie. Ik heb er iig. een hele goede ervaring mee.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door