Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Viking
Ik heb wellicht een bruikbare tip voor je, bij Waszlav helpt het als ik hem gedroogde sprot geef, een stuk of 2-3 door zijn eten, en poept dan veel makkelijker.
Door pearlsofpassion
Ja, dat valt best mee, gewoon een verstoppingetje.
Dat kan natuurlijk goed de oorzaak zijn.
Botgehalte verlagen moet je dan zeker doen, de melk zou ik laten voor wat ze is.  Das ook niet erg goed voor de darmen en als je het op een meer natuurlijke manier op kan lossen, met een aanpassing van het botgehalte, heeft dat zeker de voorkeur.
Door paasnini
Vreethonger, opgezette buik, gele ontlasting en verstopping kunnen ook goed bij een pancreasprobleem passen.
Door Mojo77
bedankt voor de reacties. Sprotjes ga ik zeker es proberen. Tis inderdaad beter het op de natuurlijke manier te doen en minder bot te gaan geven.  Gelukkig is hij zichtbaar opgeknapt, buik is nu weer zacht, er is veel ontlasting uitgekomen wat er niet meer hard uitzag. Hij speelt weer en is even zot als altijd met zn race momenten  :D .  Ben zo blij dat het niet iets ernstigs is.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door