Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ruisje
Ik begrijp nog steeds niet hoe ze het rompertje uitkreeg ??? Want dat had de beste oplossing geweest -- paar dagen rompertje en klaar ben je! Vraag me af of ze wel de goede maat hebben gepast...
B'Elanna kon echt haar rompertje niet zelf losmaken, hoor.

Badderen of anders nat maken, ontsmetten (en met alcohol) is echt vragen om problemen. Afblijven is het beste!
Door Jasmijn8
Ja ik vind zo'n kap ook echt niet leuk, maar liever dat dan wat het nu is.. vet ontstoken dus van het likken eraan.. Jazzy had maat XS van rompertje, ik denk niet dat ze kleiner hebben? Wel viel me op dat de achterkant zo lang is, waardoor die dus niet echt goed aansloot, maar bij de hals wel weer vrij strak zat. Maar al had ze nog een betere pasvorm, denk ik dat ze er alles aan had gedaan om dat ding uit te krijgen.. Ze wil helemaal niks aan haar lichaam hebben en wil graag zelf de dienst uit maken haha.. Daarnaast is ze ontzettend slim en had precies de goede techniek om dat ding binnen een paar sec uit te krijgen

Ik had er sowieso van af gebleven als alles prima was gegaan en Jazzy er van af gebleven was, maar als je weet dat het geïrriteerd of ontstoken is wil je toch proberen het schoon te maken.. Voor mij is dit allemaal nieuw en op dat moment doe je wat je denkt dat het beste is..

Ze zit nu op de 4e dag van haar antibiotica en moeten maandag terug voor wondcontrole en dan gaan ze beslissen of ze een langere kuur moet of niet en of de kap af mag. Ondertussen moet ik de wond elke dag schoon maken met een steriel watje of tissue met water.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door