Ik ben al lid van het forum suikerkatten. Al heel veel hulp gehad. Echt geweldig , helemaal toen we net begonnen met prikken en Siep op 3.2 bleek te zitten hahaha Zonder hun was ik denk ik toch lichtelijk in paniek geweest.
Ben ook lid bij diabetischkatten forum maar had eerst op Suikerkatten me voorgesteld en daar kreeg ik meteen goede reacties dus dacht dan lees ik gewoon mee op diabetisch forum en typ bij de andere.
Erg fijn dat er zoveel informatie is te vinden op internet over suiker. Helemaal omdat we er niets van wisten.
En het eerste gesprek wat ik bij de da had maakte me duidelijk dat ik daar niets zou opschieten. Daar wist ik toch met mijn geen kennis nog meer dan de da. Al belde later een andere die er wel meer van wist, dus beetje vertrouwen is wel terug.
Alleen met vers vind ik het dan weer fijn om hier ook informatie te vinden omdat hier alles vers is en daar is het natuurlijk gemengd vers,brok en blik.
Ik ga even nadenken over dat in 1 keer omzetten.
Ze krijgt nu 1.25 insuline. De derde dag.
Maar je hebt idd gelijk dat 2 x na elkaar opnieuw instellen ook niet zo handig is.