Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Neally
ach . . . .
zit ik hier ook met tranen..... :'( :'(
wat een verdriet....
kusje op het lieve kopje van je Champ.. kon je er maar wat aan doen ....wat ruk dit
voor jou  :bigarmhug:
Door Extreme
Als ik jouw stukjes lees, moest ik net denken aan een hondje,  baasje had hier ook een stukje op BP gezet(sorry geheugen werkt niet mee  :-[), maar het ging dacht ik om een beagle, die werd dikker, slomer, zieker, blies op als een ballon, dacht ook veel vocht vast houden, meen te herinneren ook allerlei testen, niets kwam er uit, hondje was zo ziek dat de eigenaren ook overwogen hem te laten gaan, totdat ze naar een andere da gingen, een da die hier op het forum bekend is(niet tannetje), die is bezig gegaan met het beessie en uiteindelijk werd het weer een vrolijke, slanke gezonde hond.
Wil je geen valse hoop geven, maar is dat geen optie voor champ? dat deze da naar hem kijkt?
Sorry dat ik je verder geen namen kan geven, maar de ervaring van deze fantastische site is dat er altijd wel iemand is die zegt, o ja maar dat was die of die en kunnen dan vaak ook de naam van de da geven.
Wat je ook doet, beslist, heel veel sterkte met je kleine rooie man  :-*
Door lightning
Lief van je dat je mee denkt. Champ heeft nu 3 dierenartsen gezien. Die van zondag mijn eigen da en die in Emmeloord... Hij kan geen reis meer aan, aangezien hij niet echt lekker reageert als ik hem streel. normaal gaan dan wel de ogen open of koppie omhoog, hij blijft rustig liggen. :'(
Door Hilde__
Heel veel sterkte, het is ook zo'n oneerlijke ziekte  :'(
Door spreeuwtje
oh meis, wat erg!!!!
ik wilde dit allemaal niet lezen.. jullie verhaal was zo'n successtory!!!
kennelijk mocht het zo niet zijn..
eerst in een zak, toen gered en nu toch.....

bah!!!!
wat is de wereld toch hard!!!!!!!!!!

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Door hamada
Heel veel sterkte toegewenst.
Wat een bizarre wending, dit.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door