Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2795729
Ja dat hebben ze. genoeg vocht in zijn buik en dradend trekkend hoge koorts die dus in een uur tijd gestegen was. Geen bloed maar vind dit wel voldoende uitslag. morgen ochtend naar eigen dierenarts en dan is het klaar. denk niet dat ik hem nog lang laat rond lopen heb meer katten waar ik nu voor vrees :'(
Door Martine-Tom
#2795782
lightning schreef: Jongen dit doet pijn. ik raak 2 keer een rode kat kwijt. joey zit ook een beetje in champ helppp waarom nou :'(
Omdat jij hem in zijn korte leventje de tijd van zijn leven hebt gegeven, een kitten die geen liefde kende heeft toch mogen voelen wat het is...

Heel veel sterkte  :-* :-* :-* :'(
Gebruikersavatar
Door Neally
#2795785
Ach lieverd, wat is dit rot om te lezen.
Zo geknokt om hem te te redden en dan dit.....

Meis..... :bigarmhug: :bigarmhug:
Door lightning
#2795788
Jongens? Hij wilt geen eten. Heb net Bibi aangeboden zoals altijd iedere dag maar hij blieft het niet meer. Helpppp waarom ik en bij mij? Ben ik zo slecht voor dieren? Wat moet ik nou. zo meteen maar weer even meten of hij koorts heeft.
Gebruikersavatar
Door Neally
#2795791
Je bent NIET slecht.
Hij is heel erg ziek. En dat is iets waar je niets aan kunt doen.
Je hebt hem vandaag al heel erg geholpen door met hem naar de da te gaan.
Ik heb geen tip, dit wil ik je alleen laten weten.
Veel sterkte...
Door lightning
#2795793
Hij zit nu alleen in het kamertje hoe hij hier begonnen is. ik gun hem niet zo te eindigen. hij roept om de andere katten. Toen hij hier kwam zat hij daar in quarantaine en nu eindigd het zo ? :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door