Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Extreme
Ja idd, de een gaat ondanks vlees jong en de andere word heel oud ondanks de brokken, gewoon nu voor Nelis doen wat je goed lijkt, en genieten  van hem  ;)
Door Neally
Nelis leeft bij de dag, en zo te lezen zijn die nog best aardig, als de zon er is lekker in de zon. Een meisje dat
veel van je houdt. En een butler die zorgt dat je wat eet.
Ik hoop voor jullie dat hij er nog een paar tegoed heeft.  :-*  :bigarmhug:
Als het lukt je andere poezen op vlees te krijgen lijkt mij dat geweldig.
Ik heb ook een kater die er maar niet aan wil.
Door keetje
Vanmiddag om 13.00 uur afspraak gemaakt bij DA. Een andere als waar Nelis onder behandeling is. Juist om een ander naar hem te laten kijken. Hij krijgt een dikke buik, wordt verder overal mager. Is een heel erg slecht teken bij leveraandoeningen. Ik wil de pijn voor zijn,....
Ik heb met onze dochter afgesproken dat als het einde oefening is dat ik hem mee naar huis neem om hem thuis te laten gaan, op zijn eigen plekje.
Ik wist dat het er heel snel aan zat te komen  :'( ,...........maar goed, hij kan dan naar zijn grote liefde zijn Dinnetje Sientje,...........

(En voor de meisjes heb ik kvv besteld.)
Door Extreme
keetje schreef: Vanmiddag om 13.00 uur afspraak gemaakt bij DA. Een andere als waar Nelis onder behandeling is. Juist om een ander naar hem te laten kijken. Hij krijgt een dikke buik, wordt verder overal mager. Is een heel erg slecht teken bij leveraandoeningen. Ik wil de pijn voor zijn,....
Ik heb met onze dochter afgesproken dat als het einde oefening is dat ik hem mee naar huis neem om hem thuis te laten gaan, op zijn eigen plekje.
Ik wist dat het er heel snel aan zat te komen  :'( ,...........maar goed, hij kan dan naar zijn grote liefde zijn Dinnetje Sientje,...........

(En voor de meisjes heb ik kvv besteld.)
Ow bah, wat zal je met een steen in je maag zitten, je wist dat je per dag met hem leefde, maar toch, je hoopt op vele dagen nog.
Sterkte nu en vanmiddag  :-*
Door Extreme
Keetje......... hoe was het bij de DA?.....
Heb de hele middag aan je gedacht, lees nog  niks, maar leef met je mee.
Door Ruisje
Heel veel sterkte!!

Wij hebben ook 1 poezel die we wat we ook proberen niet aan het vers krijgen.
Onze andere katten (ze zijn allemaal tussen de 10 en 23 jaar) zijn zo'n 3 jaar geleden overgegaan op kompleet vers. Twee aten het meteen, maar de anderen hebben we gefopt door het door het blikvoer te prakken.
Korenna, die dus niet te foppen is, eet taste of the wild brokjes en 1x per dag een beetje (ze wil niet meer) animonde blikvoer.
Door keetje
Helaas heb ik Nelis moeten laten gaan, de dag na ons DA bezoek is hij in mijn armen heel rustig aan zijn laatste reis begonnen.
Zijn buik werd dikker en dat was alleen op te lossen met aftappen van vocht. De stress dat dat met zich mee zou brengen wilde ik hem niet meer aandoen voor die, misschien, 2 dagen uitstel,....het was genoeg zo,...

Nelis is 10 jaar geworden, veel te jong,  maar hij heeft een onuitwisbare indruk hier in huis achter gelaten, Dat is zijn erfenis.
Door hamada
Ach wat triest. :'(
Je wist dat het zou komen, maar dan gaat het uiteindelijk toch snel.
heel veel sterkte voor jullie met dit afscheid.
Door pearlsofpassion
Heel veel sterkte met dit verlies!
Je hebt je er wel op kunnen voorbereiden, maar de uiteindelijke beslissing komt toch steeds te plots en te vroeg.

Hij heeft nu rust. 
Al is het veel te vroeg...
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door