Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Update...Poes doet het goed. Ze krijgt nu Liseng tabletjes erbij en die werken goed.

Heb haar sinds gisteren iets zien doen wat ze al lang niet gedaan heeft. Namelijk happen in het eten, een flinke..voor haar doen dan..hap nemen en kauwen. Deed ze vandaag ook weer :) En kauwen heb ik haar al weken niet meer zien doen.
[quote="TMG1961"]
Update...Poes doet het goed. Ze krijgt nu Liseng tabletjes erbij en die werken goed.

Heb haar sinds gisteren iets zien doen wat ze al lang niet gedaan heeft. Namelijk happen in het eten, een flinke..voor haar doen dan..hap nemen en kauwen. Deed ze vandaag ook weer :) En kauwen heb ik haar al weken niet meer zien doen.
[/quote]

:wavetowel2: dat is een goed bericht, ze zal zeker zo ook wat meer kunnen eten, goed hoor theo dat ze zelf weer hapt.
Ze eet niet meer dan voorheen. Tegenwoordig is het tussen de 150 en 200 gram. 's ochtends eet ze het beste, dan eet ze rond de 100 gram en 's avonds rond de 50. Ik geef haar als ik met Pixie ga wandelen de resterende 50 gram maar daar eet ze niet altijd van. Ze eet voor haar activiteit best goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door