Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Jacoba
Toen we een gedeelte van onze tuin hebben aangepakt is een gave kattenschedel naar boven gekomen. Was mooi om te zien. Hebben hem weer begraven.
Door Mevroi Kruim
Jacoba schreef: Toen we een gedeelte van onze tuin hebben aangepakt is een gave kattenschedel naar boven gekomen. Was mooi om te zien. Hebben hem weer begraven.
Beetje bleek en goed uitkoken doet ook wonderen  :D
Door Jacoba
Mevroi Kruim schreef: Beetje bleek en goed uitkoken doet ook wonderen  :D
En dan? In de trofeekast zetten, of snap ik 'm niet?
Door Mevroi Kruim
Jacoba schreef: En dan? In de trofeekast zetten, of snap ik 'm niet?
Mijn commentaar sloeg op koekje d'r witte tanden, verkeerde citaat  :-[

In de kast kan, als je dat leuk vindt  :D wij hebben hier een aardige collectie aan diverse schedels gehad, kinders vonden dat gaaf. In de tuin begraven, na verloop van een paar maanden weer opgraven, flink uitkoken met soda en dan istie meestal mooi schoon en wit en geschikt voor tentoonstellen.
Door Jacoba
In de kast kan, als je dat leuk vindt  :D wij hebben hier een aardige collectie aan diverse schedels gehad, kinders vonden dat gaaf. In de tuin begraven, na verloop van een paar maanden weer opgraven, flink uitkoken met soda en dan istie meestal mooi schoon en wit en geschikt voor tentoonstellen.
[/quote]Tja, ik kom het niet vaak tegen (op muizenlijkjes na bij de verbouwing van het huis) maar het voelde beter om hem/haar weer terug in de grond te doen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door