Moderators: koekje, pearlsofpassion
spreeuwtje schreef: naaaah.. hoe kan dat nou??Ja wij vinden het ook heel vreemd het begon bij de linkervoorpoot, en dat ging zondag al stukken beter, en maandag middag klapt z'n hele achterlijf neer
is het een infectie die bij die poot begonnen is??
of is t niet bekend wat nou precies de oorzaak is..
ik zou madam de d.a. nog even bellen als ik jou was.. om haar te laten weten wie ze heeft afgescheept van t weekend.. >:(
spreeuwtje schreef: ik zou madam de d.a. nog even bellen als ik jou was.. om haar te laten weten wie ze heeft afgescheept van t weekend.. >:(Wij hebben zojuist een boos e mailtje richting de betreffende DA gestuurd, maar ze zal waarschijnlijk alleen haar schouders ophalen
Evelien01 schreef: Mag ik raden: dierenartsencentrum spijkenisse....Ja, dat klopt.
Ik heb toen geprobeerd het mailtje te sturen naar DA Centrum, maar mijn mailtjes werden op alle mailadressen in Spijkenisse van hun 3 dierenartsen gebounced
Beste Ewald en Stephanie,
wat jammer dat jullie zo'n rotgevoel hebben over een telefonisch overleg met de dienstarts! Dat vinden wij heel vervelend voor jullie!
Echter, wij hebben afgelopen weekend geen dienst gehad: afgelopen weekend had niet dierenkliniek Spijkenisse, maar dierenartsencentrum (D.A.C.) Spijkenisse dienst. Daarom kan ik niet voor jullie uitzoeken hoe deze vervelende miscommunicatie tot stand gekomen is: wij raden jullie daarom aan om zeker contact op te nemen met dierenartsencentrum Spijkenisse: zie hun website, http://www.dacspijk.nl Immers, van klachten kunnen dierenartsen alleen maar leren, daarom horen wij het graag als er iets niet naar wens verloopt.
Wij wensen jullie veel sterkte met het verlies van jullie kat Melchior.
Met vriendelijke groet,
Dierenkliniek Spijkenisse
Leonieke van den Bosch-van Balen
Ik weet niet of ze nog gaan reageren, wordt absoluut vervolgd.
Beste Ewald en Stephanie
Ik heb uw klacht in goede orde ontvangen en vind het heel spijtig dat u uw kat nu moet missen. Ik zal de klacht door spelen naar de betrokken dierenarts. Ik zorg ervoor dat u binnen 10 werkdagen een antwoord terug krijgt. Ikzelf zal de procedure blijven volgen en na het antwoord neem ik nog contact met u op .
Met vriendelijke groet en heel veel sterkte,
Peter Hundepool
http://Www.sterkliniekdacspijkenisse.nl
Naar aanleiding van de mail van Dhr. E Langezaal een verslag van mijn kant van het verhaal.Mevrouw Havinga,
Zaterdagmiddag ging mijn diensttelefoon. Omdat ik even met een andere dienstpatiënt bezig was, was ik niet meteen in staat op te nemen. Ik heb, zodra ik de mogelijkheid had, wel gelijk teruggebelde
Naar mijn idee vond de eigenaar het al vreemd dat ik niet de telefoon opnam en had het ook niet nodig gevonden de voicemail in te spreken.
Maar goed, ik vroeg wat er aan de hand was.
De kat Melchior, een pers, van Dhr Langezaal liep kreupel na buiten in de tuin geweest te zijn. Die tuin was afgesloten, de kat kon daar niet uit. Volgens de eigenaar belastte hij de poot minder. Ik heb nog een keer extra gevraagd of hij echt niet ontsnapt kon zijn, om een aanrijding uit te sluiten. Ook kon Melchior nergens vanaf zijn gevallen. Een breuk leek mij dan minder waarschijnlijk en dat heb ik ook tegen de eigenaar gezegd.
Omdat het een acuut orthopedisch probleem was heb ik inderdaad niet naar eten, drinken, plassen etc gevraagd.
Dat de kat pijnlijk zou zijn leek mij vanzelfsprekend daar hij zijn pootje minder gebruikte.
Ik zei vervolgens dat ik de kat natuurlijk na wilde kijken, dat de eigenaar naar de praktijk kon komen.
Daarbij vermelde ik wel dat het een weekendconsult betrof, waarvan de kosten 100 euro zijn
Dit omdat ik naar alle waarschijnlijkheid dacht dat de kat zich verstapt zou hebben en dat het dus een spier/pees trauma zou zijn, met rust wordt dit vaak snel weer een stuk beter.
Dhr Langezaal reageerde onmiddellijk met ‘Zo jullie weten het wel te rekenen
Ik ben blij als mijn eigen dierenarts weer weekenddienst heeft, die rekent tenminste nog vooroorlogse prijzen’. Ik heb het gesprek afgesloten met de mededeling dat meneer het even aan kon kijken, ging het niet, dan moest hij opnieuw contact met mij opnemen.
Ik vind het erg vervelend dat ze hun kat moeten missen. Maar ik vind het daarentegen ook erg vervelend dat ik word beschuldigd van een onpersoonlijke, onbeschofte manier van handelen. Ik heb naar mijn idee mijn best gedaan om erachter te komen wat er aan de hand was en een mogelijkheid geboden om langs te komen.
Naar aanleiding van de mail van Dhr. E Langezaal een verslag van mijn kant van het verhaal.Dit klopt
Zaterdagmiddag ging mijn diensttelefoon. Omdat ik even met een andere dienstpatiënt bezig was, was ik niet meteen in staat op te nemen. Ik heb, zodra ik de mogelijkheid had, wel gelijk teruggebeld.
Naar mijn idee vond de eigenaar het al vreemd dat ik niet de telefoon opnam en had het ook niet nodig gevonden de voicemail in te spreken.Wij hebben een kat die kermend van de pijn thuis zit. Het lijkt me logisch dat ik meteen doorzoek naar een volgende dierenarts als u uw telefoon niet beantwoord.
Maar goed, ik vroeg wat er aan de hand was.Nee, u deelde meteen met deze vraag mede dat uw weekendconsult 100 euro bedroeg. Daarna vroeg u pas wat er aan de hand was.
De kat Melchior, een pers, van Dhr Langezaal liep kreupel na buiten in de tuin geweest te zijn. Die tuin was afgesloten, de kat kon daar niet uit. Volgens de eigenaar belastte hij de poot minder. Ik heb nog een keer extra gevraagd of hij echt niet ontsnapt kon zijn, om een aanrijding uit te sluiten. Ook kon Melchior nergens vanaf zijn gevallen. Een breuk leek mij dan minder waarschijnlijk en dat heb ik ook tegen de eigenaar gezegd.
Omdat het een acuut orthopedisch probleem was heb ik inderdaad niet naar eten, drinken, plassen etc gevraagd.Hoe kunt u dit door de telefoon zien? Achteraf was het geen orthopedisch probleem maar een zenuwprobleem veroorzaakt door een bloedprop.
Dat de kat pijnlijk zou zijn leek mij vanzelfsprekend daar hij zijn pootje minder gebruikte.Geheel mee oneens, geprikkeld werd mij door u medegedeeld, na mijn vraag over pijnbestrijding, dat u daar niet zoveel aan deed.
Ik zei vervolgens dat ik de kat natuurlijk na wilde kijken, dat de eigenaar naar de praktijk kon komen.Naar mijn mening had u gewoon geen zin in de weekenddienst (ook suggestief, ja) want deze woorden heb ik niet gehoord, u hield gewoon de boot af.
Daarbij vermelde ik wel dat het een weekendconsult betrof, waarvan de kosten 100 euro zijn.Dit klopt, maar dat had u al minstens 2 keer eerder ook al gezegd, dit komt op mij echt over als zoiets van: Kom alstublieft niet langs want ik heb er geen zin in.
Dit omdat ik naar alle waarschijnlijkheid dacht dat de kat zich verstapt zou hebben en dat het dus een spier/pees trauma zou zijn, met rust wordt dit vaak snel weer een stuk beter.Ik vind het heel jammer dat u zich niet in kunt leven in uw medemens. Wij hadden een kat die erg veel pijn had. Wij willen daar als baasje alles, maar dan ook alles aan doen om hem van deze pijn af te helpen.
Dhr Langezaal reageerde onmiddellijk met ‘Zo jullie weten het wel te rekenen.
Ik ben blij als mijn eigen dierenarts weer weekenddienst heeft, die rekent tenminste nog vooroorlogse prijzen’. Ik heb het gesprek afgesloten met de mededeling dat meneer het even aan kon kijken, ging het niet, dan moest hij opnieuw contact met mij opnemen.
Ik vind het erg vervelend dat ze hun kat moeten missen. Maar ik vind het daarentegen ook erg vervelend dat ik word beschuldigd van een onpersoonlijke, onbeschofte manier van handelen. Ik heb naar mijn idee mijn best gedaan om erachter te komen wat er aan de hand was en een mogelijkheid geboden om langs te komen. .
Evelien01 schreef:Het dier op zich heb ik de dag voor de operatie klinisch onderzocht en een enting gegeven.Konijnkundige dierenartsen houden minimaal 2 weken tussen een enting en sterilisatie...
HildeR schreef: Konijnkundige dierenartsen houden minimaal 2 weken tussen een enting en sterilisatie...Inderdaad, dat wist ik op dat moment helaas nog niet. Maar dat noemt zich dan konijnkundig he....![]()