[quote="spreeuwtje"]
en daar gaan bij boris wat manko's..
bij boris waren zijn eiwitten prima.. hij blijft eetlust houden als hij misselijk is, spuugt als hij gegeten heeft.. en vermagert niet tot nauwelijks..
dit misschien omdat ik, zodra ik merk dat hij meer gaat drinken (is de eerste teken van misselijkheid) er gelijk metroclopramide in duw..
ondanks dat hij zich niet lekker voelt blijft hij meestal wel eten.. tenzij het écht naadje is..
maar dan heeft hij bijv. de hele nacht gespuugd en heb ik kennelijk de eerste tekenen van misselijkheid op de dag ervoor niet opgepakt.. :-[
ondanks dat zijn eiwitten prima zijn, hij geen diarree heeft en niet vermagert.. bleef de d.a. het hebben over PLE.. dat maakt mij zo in de war..
als ik t goed begrepen heb, heeft zij het over PLE als zijnde een voedselintolerantie.. maar dat is t niet..
nu is boris weer een helder mannetje..
ligt lekker op schoot, gaat naar buiten een natte jas halen.. eet goed.. en knort..
wat bij de metroclopramide wel is, misschien bij de primp ook? is dat ik het ondanks dat hij niet meer misselijk is, heel langzaam moet afbouwen..
dat deed ik in t begin niet, ik dacht net als jij.. maar dan begon t feest weer van voren af aan..
met langzaam afbouwen duurde t langer eer boris weer ziek werd..
[/quote]
Samos heeft maar 1 keer primperid gehad, in injectievorm bij de da. Ik heb wel 7 spuiten meegekregen om om de 8 uur te injecteren, maar dat heb ik niet gedaan, omdat het goed ging met haar...en ik dus wilde weten of dat van de multivitamine-injectie kwam of van de primperid. Ze heeft het 4-5 dagen goed gedaan, na die spuiten, dus ik denk dat het toch vanwege de multivit was en niet vanwege de primperid. Dan had ze volgens mij al veel eerder weer de knuppel in t hoenderhok moeten gooien (hoewel

waarom zou je een knuppel richting de hoenders mikken, als je toch geen trek hebt??

)