De 3 terroristen zijn nu bijna 11 maanden en ik ben trots op ze en op mezelf. Uiterlijk zien de mannen er een stuk beter uit.
Ik weeg ze niet meer want mijn weegschaal geeft als ik ze 3x achterelkaar weeg 3x iets anders aan.
Ik weeg alles af. Ze krijgen nog steeds KVV maar nu ook meer barf botten erbij. Wie niet eet heeft pech en krijgt de volgende dag iets wat hij wel lust en heeft een ander pech als die niet eet.
Maarrrrrrrrrrrr.... Meneer Nikki geeft nu ik een lijst heb met de hoeveelheden per kat ze ook sinds een paar weken eten. Ik had hem al een aantal keer gezien met de weegschaal, dus ik blij. Deze week viel het me op dat ik geen weegschaal zag dus vroeg waarom. Hij deed het op het oog zei hij. Ik heb snel alle bakjes terug gepakt en alles gewogen. In totaal had hij bijna 200gr teveel gegeven over 6 katten
Vandaag was ik druk dus meneer Nikki kwam even helpen met eten geven. Gaf hij 1kg aan 6 katten, de gekkkkkkkkkk. Sommige moeten 4 mogen 75gr en 2 100gr. Ik geef ze dus voortaan zelf eten.
Maar het gaat dus goed met lijnen.