Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Heeft iemand een tip voor een zonnebrandcrème die niet geurt (of iig geen zware parfumlucht heeft) maar vooral niet plakt en vlot intrekt.
Ik heb echt een hekel aan crème, zalf, lotion en smeer mijzelf het liefst niet in maar geen zonnebrandcrème is eigenlijk niet verstandig.
Wat ik heb staan van Nivea laat zo'n vieze plakkerig laagje achter en als je dan nog wat gaat zweten...bleghhhh.
Wie heeft er een goede tip voor mij? :)
Door doranto
Louis Widmer sport gel. SPF 50 zonder parfum.
Zelf geen ervaring mee, maar mijn dochter is hier en heeft thuis een drogisterij. Zij kwam hiermee.
Door Kaio
Ik heb ladival factor 50
En de variant allergische huid. Maar hebben ook andere
Parfumvrij en trekt goed in dus blijft niet plakken.
Kost wel wat dat wel

Maar eh ik ben vorig weekend 4 dagen op festival geweest. Geen schaduw en niet verbrand! En helemaal niet zo heel vaak hoeven smeren. Ben blond en hartstikke wit met sproeten
Door -Annemarie-
Ik gebruik een aantal producten van CeraVe. Waaronder deze zonnebrand/gezichtscreme met factor 30. Is er ook in 50.
https://www.cerave.nl/huidverzorging/hy ... reme-spf30
De 30 is in ieder geval verkrijgbaar bij Etos, en tegenwoordig ook het Kruidvat dacht ik. Wellicht staan daar ook testers?
Verder zijn Koreaanse sunscreens heerlijk licht en niet plakkerig. Maar dat vereist weer wat meer moeite om ze hier te krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door