Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
:cool: Ik kwam even gluren en tot mijn grote verbazing wist ik zelfs mn inlog nog.
Hoe is het met iedereen? :biggrin2:
Door Kim_S
Whaaah! Wat leuk! :D
Alles prima hier, en met jou?
Door -Saskia-
Nobeltje en ik gaan goed. Allebei gezond, hij inmiddels 6,5 jaar oud - echt bizar!
Ik geloof dat ik hier een jaar of 5 niet geweest ben - veel bij te lezen, wel whaaaaa! inderdaad! :D

Fijn te horen dat jij prima gaat, Atz ook?
Door Kim_S
Goed om te lezen! Jeetje 6,5 alweer…

Hier alles prima, met Atz ook. Hij begint oud te worden, hij is alweer 9, met kwaaltjes en pijntjes, maar hij is nog steeds happy dus ik reken het goed :)
En hij heeft tegenwoordig een “broertje”, Bruun is een outcross van Wetterhoun en West-Siberische Laika, en alweer 1 jaar en 8 maanden. Nog even de puberteit uitzitten dus :-X :biggrin2:
Door Cathelijn
Hoi :biggrin2:, als je alles wil bijlezen mag je wel wat extra vakantiedagen aanvragen :P .
Leuk dat je weer een keer komt kijken!
Door pike
Hoi hoi dat is lang geleden! Hier loopt tegenwoordig Ties rond, een twintig maandjes jonge Fauve :D
Door Lizzy
Hee hoi Sas! Hier alles OK!

Wow, Nobel ook al weer 6,5 jaar...? Hij was toch pas geleden nog pup? Hier ook een pupjong van 4,5 jaar. Sjoerd genaamd. Hij is samen met Fritzi, m'n andere pup (van bijna 12,5).
Door Charlie Angel
Heeee Sas! Wat ontzettend leuk!
Hoe ziet jouw leven er tegenwoordig uit?

Enne, een fotootje van Nobeltje zien we natuurlijk ook wel graag.
Door Kaela
Wat leuk dat je er weer bent! En dat alles goed met jou en Nobel gaat. Al geloven we dat natuurlijk niet zolang we geen foto’s zien he ::)

Hier ook alles goed. Wij hebben onze eigenste puppie gekregen. Ze is alweer bijna 3 en een enorme dierenvriend.
Door -Saskia-
Wow - Bruun, Ties, Sjoerd (wist ik stiekem :biggrin2: ), een eigenste puppy! Wat cool allemaal.

Ik zal eens gaan verzinnen of ik naast mn inlog nog weet hoe ik foto's plaats, kan even duren. ;D
Door eelke
Hooii!

Ik heb tegenwoordig 2 cavia's. Die houden van hooi.

En blauwe garnalen, maar ik weet niet zo goed waar die van houden.
Door Anne in Zweden
eelke schreef: wo 14 mei 2025, 12:13 Hooii!

Ik heb tegenwoordig 2 cavia's. Die houden van hooi.

En blauwe garnalen, maar ik weet niet zo goed waar die van houden.
Knoflook, grof zeezout, rood pepertje, hete grill? :sofa: :biggrin2:

Hoi Saskia! :hi:
Door Charlie Angel
Anne in Zweden schreef: Knoflook, grof zeezout, rood pepertje, hete grill? :sofa: :biggrin2:

Hoi Saskia! :hi:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ik denk het en jij zegt het gewoon weer.Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door