Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door baileys
Onze tranen blijven komen, mijn hart is gebroken en de krassen op mijn ziel zijn al voelbaar. Gisteren hebben Gerard en ik onze allerliefste, slimste en knapste Rees moeten laten gaan. Haar koppie wilde nog wel, maar haar lijf was op. Ze mocht bijna 17 jaar worden.

Eens in je leven komt dat ene speciale hondje voorbij, en dat was Rees voor mij.
Bijna 17 jaar geleden kwam ze in mijn leven, maar ze had nog geen naam. Een vriendin kwam met het idee om haar Ray-cee te noemen, want racen zou ze moeten gaan doen op de flyballbaan, net als Bailey. Althans, dat was het plan. Maar Rees dacht daar anders over, en zo gingen we uiteindelijk behendigheid doen.
Overal ging ze met me mee. Samen met mij in de bus naar klanten, varen met het kleine bootje, samen op de sup, mee met de paardrijvriendinnen een weekend naar Terschelling, en ga zo maar door.

Ik ben en blijf van mening dat het voeren van barf en later kvv er mede voor hebben gezorgd dat ze deze prachtige leeftijd heeft bereikt.
Uiteindelijk is de artrose haar de baas geworden en heb ik haar verder lijden bespaart.
Bijlagen
Rees (24)-bewerkt.jpg
Rees (24)-bewerkt.jpg (8.55 MiB) 1464 keer bekeken
Rees (11).jpg
Rees (11).jpg (8.31 MiB) 1464 keer bekeken
Rees (1).jpg
Rees (1).jpg (9.68 MiB) 1464 keer bekeken
Door frodo quin
Heel veel sterkte! Een zeer mooie leeftijd, maar zo een verlies blijft heel pijnlijk. Ze heeft zo te horen een top leven gehad :bigarmhug:
Door doranto
Wat een leegte zal ze achterlaten :'(
Hopelijk geeft het feit dat ze een heerlijk leven heeft gehad je wat troost.
Heel veel sterkte!
Door Kim_S
Oh wat verdrietig :'(
Wat heeft ze een mooie leeftijd bereikt, en wat zul je haar vreselijk missen…
Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd! :-*
Door Lizzy
Oh wat verdrietig :'( . Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Rees :'( :-* . Wat een gemis, na al die jaren van liefde :'(
Door Cathelijn
Wat een groot verlies :'( De honden die zo speciaal zijn, laten zo'n grote leegte achter....
Heel veel sterkte gewenst :-*
Door Charlie Angel
Wat een ontzettend verdrietig bericht.
Een mooie leeftijd, maar dat maakt het verdriet er zeker niet minder om.
Echt een maatje waar je alles mee deed, jouw once in a lifetime dog. Wat een leegte zal Rees achter laten.
Heel veel sterkte gewenst met dit enorm verlies.
Door hannabelgje
Wat ziet ze er schattig uit. Wat zal het gemis groot zijn na zo'n lange tijd samen. Heel veel sterkte.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Ina
Wat een prachtig dametje staat daar op de foto's en wat zal het een onwijze leegte achterlaten om afscheid te moeten nemen na zoveel mooie jaren samen..... heel veel sterkte gewenst.
Door Anne in Zweden
Huisdieren hebben zou één groot feest zijn als dat vreselijke moment van afscheid niet onvermijdelijk ooit zou komen... Ik ben blij dat Rees zo lang bij jullie heeft mogen zijn en een mooi leven heeft gehad. Maar dat maakt het gat dat ze achterlaat niet kleiner... Heel veel sterkte nu jullie zonder Rees verder moeten. :(
Door pike
Wat een droevig bericht :'( Wat een geweldige hond was Rees en wat heeft ze een fantastisch mooie leeftijd bereikt. Heel veel sterkte met dit enorme verlies :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door