Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Ook Pippa en ik wensen jullie allemaal mooie kerstdagen toe en veel geluk, liefde en gezondheid voor 2025!
1000041288.jpg
1000041288.jpg (1.47 MiB) 820 keer bekeken
Door Charlie Angel
Wat een leuke foto's zie ik voorbij komen!

Ik wil ook iedereen hele fijne kerstdagen wensen! Maak er fijne en gezellige dagen van met de mensen waar jullie om geven.

Verder alle goeds voor 2025! Dat het een prachtig en gedlaagd jaar mag gaan worden vol liefde, een goede gezondheid en heel veel mooie lichtpuntjes.
Als extra hoop ik oprecht dat mensen wat meer lucht krijgen en dat er rust komt op deze wereld. Die hoop wil ik echt blijven houden!
Door Kaela
Hele fijne kerstdagen allemaal! Met veel gezelligheid en liefde.

Op onze kerstfoto schittert ons kleine meisje dit jaar. Dus die plaats ik niet online. Maar stel je een mooie houten slee, kerstgroen, ballen, lichtjes en dan ons knappie voor :biggrin2:
Door Lizzy
Ahhhh, wat lief allemaal :-* :-* :-* ! Het is totaal aan me voorbij gegaan (we zijn niet zo heel erg in de kerstsfeer). Wat een lieve mooie post :-* :-* :-*

Ik hoop dat eerste kerstdag voor iedereen heel mooi was! En dat daar vanavond nog een mooie kerstdag/avond achteraan komt!

En ook ik wens iedereen een heeeeeel gelukkig, gezond, geweldig 2025 :-* !!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door