Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
De katten hier hebben al een paar maanden onenigheid. Zuur genoeg hebben we de twee jongsten aangeschaft om de poes Noodles gezelschap te geven als Nori er niet meer zou zijn. En nu kunnen Raf en Noodles totaal niet meer door 1 deur en de jongste telg Bento doet gezellig mee. We zijn al een paar weken bezig met een gt maar het gaat niet bepaald de goede kant op. Waarschijnlijk moeten we toch gaan denken aan herplaatsing. Ik vind het zo moeilijk en verdrietig.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door doranto
Oh wat verdrietig :'( . Ieder dier heeft toch zijn eigen karakter en eigenlijk kun je alleen maar hopen dat ze elkaar goed liggen als ze volwassen beginnen te worden. Met honden is dat net zo. Meestal gaat het gelukkig goed, maar als dat niet zo is is het heel erg verdrietig en vaak niets aan te doen.
Heel veel sterkte, en hopelijk komt het toch nog goed!
Door frodo quin
hannabelgje schreef: di 19 nov 2024, 11:57 De katten hier hebben al een paar maanden onenigheid. Zuur genoeg hebben we de twee jongsten aangeschaft om de poes Noodles gezelschap te geven als Nori er niet meer zou zijn. En nu kunnen Raf en Noodles totaal niet meer door 1 deur en de jongste telg Bento doet gezellig mee. We zijn al een paar weken bezig met een gt maar het gaat niet bepaald de goede kant op. Waarschijnlijk moeten we toch gaan denken aan herplaatsing. Ik vind het zo moeilijk en verdrietig.

Heel rot om mee te maken. Ik hoop op een goede afloop :bigarmhug:
Door cath
Niet fijn als ze niet met elkaar om kunnen..
Hier heb ik ook wel zo'n momenten dat ik denk dat ik er ga moeten herplaatsen.
Bij mij 6 dames.... dat was wrsch om problemen vragen..
Dan gaat het ineens weer iets beter,
maar vriendjes zijn ze niet :'(
Is ellendig als ze zo achter elkaar rennen, krijsen , blazen enz.
De jouwe allemaal katers?
Hopelijk komt het tóch nog goed
Laatst gewijzigd door cath op wo 20 nov 2024, 12:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Door pearlsofpassion
Oh nee, wat verdrietig.
Met katers zie je dit idd bijna nooit, het zijn bijna altijd de poezen die onenigheid geven.
Is Raf dominant tov haar nu hij volwassen begint te worden?

Pffff stom hoor. Eens het zo slecht gaat, krijg het dan nog maar eens omgebogen. :-\
Door hannabelgje
De gedragstherapeut denkt dat Raf een negatieve ervaring heeft gehad met Noodles. Geschrokken ofzo en de associatie bij haar gelegd ofzo. Vandaag is Frank thuis en ik op kantoor en alles is rustig.

Door pearlsofpassion
Vergeet ook niet dat met Bob zijn moeilijkheden en het verlies van Zoe, er wss ook wel wat spanningen in huis zullen hangen. Dat is helemaal normaal en kan je niets aan doen, maar katten pikken dat wel op. Dan zijn ze nerveuzer en prikkelbaarder en gebeuren zo'n dingen sneller.
En idd, negatieve ervaringen vergeten ze niet snel. :-\
Wat ben je nu aan het proberen? Leuke ervaringen aan de ander proberen linken?
Door zurca
Ach Hanna, wat een moeilijke en verdrietige situatie...
Ik hoop heel hard voor jullie dat er toch verbetering gaat komen!
Door frodo quin
Ik heb wereldoorlog drie inclusief echte moordpoging gehad met katers, dus geslacht is echt geen garantie.

Spanning in huis helpt idd absoluut niet. Katten zijn daar doorgaans nogal gevoelig aan.

Is Bob al beter met de katten? Dat kan natuurlijk ook bijdragen.
Door sam28
Jeetje Hannah!! Wat vreselijk!
Als iemand die hier net allemaal doorheen is geweest wil ik je ontzettend veel sterkte wensen. Het is echt verschrikkelijk.
:'(
Door Lizzy
hannabelgje schreef: di 19 nov 2024, 11:57 De katten hier hebben al een paar maanden onenigheid. Zuur genoeg hebben we de twee jongsten aangeschaft om de poes Noodles gezelschap te geven als Nori er niet meer zou zijn. En nu kunnen Raf en Noodles totaal niet meer door 1 deur en de jongste telg Bento doet gezellig mee. We zijn al een paar weken bezig met een gt maar het gaat niet bepaald de goede kant op. Waarschijnlijk moeten we toch gaan denken aan herplaatsing. Ik vind het zo moeilijk en verdrietig.

Oh jeetje, wat een narigheid zeg... Ik had er nooit geen idee van dat katten zoveel shit konden hebben onderling. Pfft. Sterkte. En ik snap dat je daar heel verdrietig van wordt, van de gedachten alleen al, om te moeten herplaatsen :'(
Door sam28
Hannah, hoe verdrietig ook, als je gaat overwegen tot herplaatsing heb ik miss wel een gouden mandje voor je. Een vriendin vertelde vandaag dat ze dolgraag weer een kat wilde.
Door hannabelgje
Het zou gaan om de 5 jarige balinees poes.
Mega knuffelkont maar kan wel heel angstig doen bij drukte. Ze houdt niet van honden en kleine kinderen. Ze wil enorm graag buiten zijn in een ren of afgesloten tuin.
Kun je me meer vertellen over je vriendin? Mag ook in pb. AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door