Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Maar deze knappe knul is vandaag alweer 1 jaar oud!!
IMG_7820.jpeg
IMG_7820.jpeg (299.26 KiB) 1480 keer bekeken
Kadootjes en taart volgen als de kinders thuis zijn van school straks :)

Wat een fijne hond is het, wat een uitdagingen had hij (en nog steeds een paar), en wat hebben we samen al veel geleerd… Niet meer weg te denken is ie, zelfs niet voor Atz :biggrin2:

Van harte lieve Bruun, op naar nog minstens 20 jaar erbij :-*
Door Kim_S
:D

IMG_7834.jpeg
IMG_7834.jpeg (2.68 MiB) 1444 keer bekeken
IMG_7838.jpeg
IMG_7838.jpeg (1.22 MiB) 1444 keer bekeken
IMG_7840.jpeg
IMG_7840.jpeg (1.21 MiB) 1444 keer bekeken
Door pike
Minstens 20 jaar erbij!!! Proficiat met Bruun, en wat heeft hij een mooie taart gekregen. En ook nog eens lekker, het heeft hem goed gesmaakt zo te zien. :D
Door Lizzy
Gefeliciteerd met je mega knappert :smitten: :-* :-* :-*

Wat een mooie taart!

Hoewel die komkommer niet echt had gehoeven volgens mij? Of wel?

Dikke knuffel voor Mr Big :-*
Door Kim_S
Dank allemaal :-*

De taart is schoon op gegaan, komkommer was inderdaad het minst favoriete onderdeel, maar het is toch eten dus het is wel op :biggrin2:
De kwark en de kaas waren het lekkerst!

Knap is ie zeker ja, ik ben wel heel erg bevooroordeeld natuurlijk, maar toch :P

Het is ook een draak hoor, hij heeft nu ineens bedacht dat je jezelf tijdens een aaibeurt op de bank kunt wurmen met de voorpoten, en dan gewoon gaan staan, en dat mag hier niet. 5x achter elkaar doet ie dat dan, met zo’n hoofd erbij van “ja én??” ::)
Dan zeg ik “Bruuuuun… mogen hondjes op de bank?” En dan gaat er in slowmotion 1 poot weer op de grond ;D
(Repeat voor de andere poot, en dat dan 5x :P )
Heerlijk beest is het :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Pfff... als je dat al draken vind. :cool: :P
Grappig gewoon.

Maar hij weet wel wat je bedoelt.
Ik probeer Luis al jaren af te leren om op de leuning van de zetel te melken of aan de achterdeur te gaan zitten als hij binnen wil ipv meteen de buurt bij elkaar te gaan roepen. Zonder succes... ;D
Bij het eerste stopt hij 2 tellen, zodra je wegkijkt, begint hij idd meteen gewoon opnieuw. ::) >:(

Mijn jongste zoon kan daar trouwens ook wat van, zo'n gedrag.
Maar dat is idd ook een draak. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door