Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑do 13 jun 2024, 18:56 Mag dat niet dan??Nee het mag niet, maar daar heeft hij ook geen boodschap aan
![]()
![]()
Sorry leedvermaak.
Ties is dik 9 mnd nu.
Twee weken geleden heeft hij het dopje afgebeten van een gloednieuw flesje dexamethason oogdruppels van mijn manToen heb ik toch maar even de dierenarts gebeld, er zat geen druppel meer in het flesje
En een dag later de oogpoli gebeld voor een nieuw flesje. Zoiets hadden ze denk ik nog nooit gehoord - de hond heeft het kapot gebeten zegt U ???
Zoiets doet hij anders nooit![]()
frodo quin schreef: Oei, dat is even oud als mijn draak.De hier welbekende *pubersloopallesfase*
Ik dacht wel dat die zowat dezelfde leeftijd waren. Dan is hij toch gewisseld? Of bedoel je een andere fase?
Kaio schreef: ↑do 13 jun 2024, 20:43 Nee het mag niet, maar daar heeft hij ook geen boodschap aanBlijkbaar.![]()
![]()
Ojee kan me voorstellen dat je ff checkt bij de DA, zou ik ook ff doen. Gelukkig viel het mee.
Ik heb dus ook gecheckt of de acuu er nog inzat bij de afstandsbediening, gelukkig wel. Pfieuw ( toch nog steeds en duur ding Lem)
De hier welbekende *pubersloopallesfase*
Hij is er op tijd bij![]()
eelke schreef: ↑do 13 jun 2024, 20:57 Toen puppiebeerGijs mijn werktelefoon te pakken had gehad. En ik mijn nieuwe kon ophalen maar wel de oude moest inleveren. Had ik een boterhamzakje met telefoonstukjes![]()
Zo zijn ze he![]()
Kim_S schreef: ↑do 13 jun 2024, 21:51Hahaha hier is het gras ook een maanlandschap. Ties doet namelijk aan ongediertebestrijding![]()
![]()
![]()
Stout hoor Lem!![]()
Dan mag ik nog in mijn handjes knijpen met Bruuntje als ik het zo lees, die sloopt tot nu toe alleen het gras in onze tuin(#maanlandschap)
eelke schreef: ↑do 13 jun 2024, 20:57 Toen puppiebeerGijs mijn werktelefoon te pakken had gehad. En ik mijn nieuwe kon ophalen maar wel de oude moest inleveren. Had ik een boterhamzakje met telefoonstukjes![]()
Zo zijn ze he![]()