Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Ok deze fase is weer begonnen ::)
IMG-20240610-WA0006.jpeg
IMG-20240610-WA0006.jpeg (1.54 MiB) 3706 keer bekeken
20240610_200817.jpg
20240610_200817.jpg (2.73 MiB) 3706 keer bekeken
20240613_144100.jpg
20240613_144100.jpg (3.51 MiB) 3706 keer bekeken
Door Kaio
IMG-20240610-WA0010.jpeg
IMG-20240610-WA0010.jpeg (1.71 MiB) 3705 keer bekeken
Ik mag ook helemaal nooit niks !

;D ;D ;D
Ok ok dit is wel heel irritant maar nog steeds hartstikke blij met hem hoor :D
Hij kan ook leuk zijn :P
Door frodo quin
Ai, maar wat kijkt hij schattig! Mag ook wel als je huis zowat opgevreten wordt.

Hoe oud is het monster nu?
Door pike
Mag dat niet dan??
;D ;D
Sorry leedvermaak.
Ties is dik 9 mnd nu.
Twee weken geleden heeft hij het dopje afgebeten van een gloednieuw flesje dexamethason oogdruppels van mijn man :-X Toen heb ik toch maar even de dierenarts gebeld, er zat geen druppel meer in het flesje :-X En een dag later de oogpoli gebeld voor een nieuw flesje. Zoiets hadden ze denk ik nog nooit gehoord - de hond heeft het kapot gebeten zegt U ??? ;D
Zoiets doet hij anders nooit ::)
Door frodo quin
Kaio schreef: do 13 jun 2024, 18:51 Hij is nu 8,5 maanden
Oei, dat is even oud als mijn draak.

Ik dacht wel dat die zowat dezelfde leeftijd waren. Dan is hij toch gewisseld? Of bedoel je een andere fase?
Door Kaio
pike schreef: do 13 jun 2024, 18:56 Mag dat niet dan??
;D ;D
Sorry leedvermaak.
Ties is dik 9 mnd nu.
Twee weken geleden heeft hij het dopje afgebeten van een gloednieuw flesje dexamethason oogdruppels van mijn man :-X Toen heb ik toch maar even de dierenarts gebeld, er zat geen druppel meer in het flesje :-X En een dag later de oogpoli gebeld voor een nieuw flesje. Zoiets hadden ze denk ik nog nooit gehoord - de hond heeft het kapot gebeten zegt U ??? ;D
Zoiets doet hij anders nooit ::)
Nee het mag niet, maar daar heeft hij ook geen boodschap aan :o ;D

Ojee kan me voorstellen dat je ff checkt bij de DA, zou ik ook ff doen. Gelukkig viel het mee.
Ik heb dus ook gecheckt of de acuu er nog inzat bij de afstandsbediening, gelukkig wel. Pfieuw ( toch nog steeds en duur ding Lem :thumbdown: )
frodo quin schreef: Oei, dat is even oud als mijn draak.

Ik dacht wel dat die zowat dezelfde leeftijd waren. Dan is hij toch gewisseld? Of bedoel je een andere fase?
De hier welbekende *pubersloopallesfase*
Hij is er op tijd bij ::)
Door eelke
Toen puppiebeerGijs mijn werktelefoon te pakken had gehad. En ik mijn nieuwe kon ophalen maar wel de oude moest inleveren. Had ik een boterhamzakje met telefoonstukjes ::)

Zo zijn ze he :biggrin2:
Door frodo quin
Kaio schreef: do 13 jun 2024, 20:43 Nee het mag niet, maar daar heeft hij ook geen boodschap aan :o ;D

Ojee kan me voorstellen dat je ff checkt bij de DA, zou ik ook ff doen. Gelukkig viel het mee.
Ik heb dus ook gecheckt of de acuu er nog inzat bij de afstandsbediening, gelukkig wel. Pfieuw ( toch nog steeds en duur ding Lem :thumbdown: )

De hier welbekende *pubersloopallesfase*
Hij is er op tijd bij ::)
Blijkbaar.

Emma steelt vooral meer sinds ze pubert. Quin is nog niet aan het puberen maar volgt af en toe wel haar voorbeeld. Emma doet dat wel vooral als ik niet thuis ben.ze heeft last van verlatingsangst en dat maakt het niet beter.
Door Kim_S
eelke schreef: do 13 jun 2024, 20:57 Toen puppiebeerGijs mijn werktelefoon te pakken had gehad. En ik mijn nieuwe kon ophalen maar wel de oude moest inleveren. Had ik een boterhamzakje met telefoonstukjes ::)

:???: ;D :biggrin2:

Stout hoor Lem! :-*

Dan mag ik nog in mijn handjes knijpen met Bruuntje als ik het zo lees, die sloopt tot nu toe alleen het gras in onze tuin ::) (#maanlandschap)
Door pike
Kim_S schreef: do 13 jun 2024, 21:51 :???: ;D :biggrin2:

Stout hoor Lem! :-*

Dan mag ik nog in mijn handjes knijpen met Bruuntje als ik het zo lees, die sloopt tot nu toe alleen het gras in onze tuin ::) (#maanlandschap)
Hahaha hier is het gras ook een maanlandschap. Ties doet namelijk aan ongediertebestrijding :cool: hij trekt de grasmat open en haalt dan vette engerlingen eronder vandaan. Die zijn njammie :-X Af en toe gooi ik de gaten dicht met een kruiwagen zand. Maar waar dat zand steeds blijft???

Maar die Newf, die is zo groot, die kan ook overal gemakkelijk bij he. Dan moet je vast alles in de kast wegstoppen en de sleutel omdraaien :biggrin2: Ik leg hier uit voorzorg de afstandsbediening en andere tricky zaken op de tafel of op het dressoir als ik wegga, dan kan hij er dus gewoon nooit bijkomen. Maar, als hij alleen thuis is doet hij echt helemaal niks. Tot nu toe althans niet. Dan ligt hij achter de deur te wachten tot we weer thuis zijn. Of hij gaat in zijn bench liggen. Pikken doet hij waar we bij zijn. Dat is pas leuk want dan levert het wat op; aandacht en een ruilsnoepje ;D. Sokken of sloffen zijn favoriet, en het deurtje van de wasmachine open maken en er wat uithalen is ook een leuke bezigheid ::)
Door eelke
Ik had een kinderslot op de onderste én de bovenste keukenkastjes, want daar kon ie ook bij :biggrin2:
Door Kaio
eelke schreef: do 13 jun 2024, 20:57 Toen puppiebeerGijs mijn werktelefoon te pakken had gehad. En ik mijn nieuwe kon ophalen maar wel de oude moest inleveren. Had ik een boterhamzakje met telefoonstukjes ::)

:2funny:

Ja en ik heb altijd de afstandsbediening opgeruimd. 1x vergeten ::) Gelijk afgestraft he.

Even later kwam ie met een waterwerkschoen aanzetten. ( wrslijk afgehaald buiten) Die was gelukkig nog heel . Maar kon de 2e toch niet vinden. 1000 stukjes? Maar goed daar heeft hij dan weer meegeholpen met zoeken, kwam uit de bosjes met de 2e ;D Nog heel ook :D

Maar de meesten hebben (nog) redelijk brave pubers zo te lezen , wij hebben gewoon weer Bob de verbouwer. :biggrin2:
( goed dit was te verwachten met zijn karakter)
Door pike
Nou ik denk dat het formaat toch ook wel een rol speelt in deze. Ties is, ik weet het eigenlijk niet, heb geen stokmaatje. Maar hij zal wel ergens voor in de dertig cm zijn. Die kan niet zo gemakkelijk ergens bij. En eigenlijk probeert hij dat ook niet. Alleen sokken hahahaha die moet je echt achter een gesloten deur houden, evenals sloffen of bij gebrek aan een van beide dan maar een shirtje ::) Een kledingstuk laten slingeren leer je wel af. Maar sommige baasjes zijn hardleers :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door