Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door judith vd
#3471199
Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vind om op ons huis (vrijstaande boerderij in de Achterhoek) te passen als wij op vakantie zijn.
We hebben 1,8 hectare grond, wat ingericht is als een soort ‘park’ met allemaal looppaden. Dit is niet omheind. Een groot deel om het huis is dit wel.
In principe zou je niet van het erf hoeven. Vanuit huis kan je mooie wandeltjes maken. 10 minuten rijden met de auto heb je veel mogelijkheden.

Ik heb nog geen datum in gedachten, maar ben vooral benieuwd of ik via BP iemand kan vinden. We zijn ons aan het oriënteren op de aankoop van een camper. Het kan dus zijn dat we op een gegeven moment een week of 3/4 weg willen.
Onze honden nemen we in 1ste instantie gewoon mee, maar misschien kunnen we het een keer proberen dat die thuis blijven. Dit zou dan voor een week ofzo zijn als we een keer naar Griekenland willen.

Dit heb ik niet eerder gedaan, dus samen moeten we dan de ‘voorwaarden’ bespreken.

- je mag gebruik maken van het hele huis
- graag wat licht onderhoud aan de tuin, zoals gras maaien (op de zitmaaier/loopmaaier), moestuin, kas en bloempotten water geven
- kippen (8x) verzorgen
- eigen hond mag mee
- …….

Heb geen idee of hiervoor animo is.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471201
Lijkt mij erg leuk om te doen. Alleen kwa afstand wat ver weg en mijn honden kunnen niet goed samen met andere honden/ katten evt
Ik woon nl in Drenthe
Door Anne in Zweden
#3471205
Als ik in Nederland woonde wist ik het wel, dan zou ik me onmiddellijk aanbieden als oppas. Maar goed, ik woon niet in Nederland, dus aan mij heb je niets. Maar het lijkt me dat er wel animo moet zijn voor zoiets!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door