Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471377
Ze beginnen een iets grotere mond/snavel naar elkaar te krijgen. Dat had ik ook wel verwacht. Vooral Jari en Charlie hebben af en toe even wat uit te praten. Maar alles gaat vooral met veel poeha, niets serieus.
Grappige is dat Jari duidelijk ook wel wat tegen Kaela wil zeggen, maar dit alleen durft als ie weet dat ie ermee wegkomt. Net iets tussen hun in bijvoorbeeld. Kaela kan gewoon recht voor zijn neus iets lekkers opeten, hij haalt het niet in zijn bevederde koppie om het af te willen pakken ;D ik ben trots op Kaela :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471708
Wat is het fijn dat het zo vaak lekker weer is. In wisselende samenstelling kunnen ze lekker buiten zitten. De binnenblijvers hebben dan wat extra ruimte en aandacht. Iedereen blij.
IMG_7633.jpeg
IMG_7633.jpeg (3.78 MiB) 300 keer bekeken
Vanmiddag heeft Nina met Jari met de vormenstoof gespeeld. Ik heb er geen (geschikte internet) foto van, maar oh wat was het leuk. Jari deed ontzettend voorzichtig met Nina en Nina deed onwijs lief en bewonderend naar Jari. Ze hadden het hartstikke leuk samen. Uiteindelijk hebben ze elkaar zelfs een kusje gegeven :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471852
Lizzy schreef: za 25 mei 2024, 07:18 Wat zijn ze toch geweldig :smitten:

Maar hee, die willen toch nooit meer weg bij jou?
Een van de redenen dat we voor Nina kwam al minder op zijn gaan passen, was dat we toch heel vaak een vervelend gevoel erbij hadden. Brokjes moeten voeren, weten dat er op allerlei vlakken minder goed voor een dier gezorgd wordt. Uiteraard niet bij elk dier, maar vaak wel. Dat vond ik niet leuk meer.


Maar bij deze twee is dat in het geheel niet aan de orde. Ze hebben het thuis nog veel fijner als bij ons! Altijd al zo geweest en ondanks hele verdrietige veranderde omstandigheden nog steeds zo. Dus ze gaan straks weer met veel plezier terug naar huis!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471861
Vind ze zo leuk. Praten ze ook ?
Ik zou ook best een papegaai willen maar doe het niet. Het is voor mij te veel om heel goed voor te zorgen. Maar vind ze erg leuk :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door