Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3470997
Bekende BP kipjes en kuikens!
IMG_6729.jpeg
IMG_6729.jpeg (5.18 MiB) 349 keer bekeken
Als je relatief gezien in de buurt bent, is dat te leuk om niet te doen!

Dank je wel PoP voor de ontzettend gezellige ochtend! Het was super leuk je na al die jaren op barfplaats te mogen ontmoeten!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471028
pearlsofpassion schreef: ma 29 apr 2024, 23:51 Was idd super gezellig! :D :)

Altijd welkom als je nog eens in de buurt bent.. :-*
Wie weet! Pairi daiza was weer super leuk en ze zijn nu een enorme jungle aan het bouwen. Die komen we vast ook bekijken als het af is!

De walrussen onder water waren briljant! Wat is dat mooi! Vond het verblijf verder voor de dieren niet zo mega geweldig, maar ik heb ook niet zoveel verstand van walrussen om te weten wat die nou graag hebben. Ze hadden wel een groot deel om te zwemmen en vrij diep.
We zijn ook nog naar de scheepslift geweest en hebben verder vooral heel rustig aan gedaan en veel vlaamse frietjes gegeten :biggrin2: prima vakantie!
IMG_6943.jpeg
IMG_6943.jpeg (3 MiB) 251 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471051
Ja die walrussen vond ik vorige keer ook zo fantastisch om te zien!
Vond de nieuwe verblijven ook niet zo groot. Vond dat bij de zeeleeuwen eigenlijk ook al. Maar dat is vast omdat er andere verblijven zo groot zijn, dat de norm zoveel hoger gaat liggen. Tis nog steeds veel ruimer dan in de meeste andere dierentuinen...

En ja, wij hebben weer 8 kuikentjes. Morgen 3 weken oud, de foto dateert van vorige week, dus toen 2 weken.
Ik moet dringend nog wat fotootjes bij nemen... :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471054
pearlsofpassion schreef: di 30 apr 2024, 20:19 Ja die walrussen vond ik vorige keer ook zo fantastisch om te zien!
Vond de nieuwe verblijven ook niet zo groot. Vond dat bij de zeeleeuwen eigenlijk ook al. Maar dat is vast omdat er andere verblijven zo groot zijn, dat de norm zoveel hoger gaat liggen. Tis nog steeds veel ruimer dan in de meeste andere dierentuinen...

En ja, wij hebben weer 8 kuikentjes. Morgen 3 weken oud, de foto dateert van vorige week, dus toen 2 weken.
Ik moet dringend nog wat fotootjes bij nemen... :cool:
De olifanten hebben 8 hectare! Die moet je haast met een vergrootglas zoeken! Dat is echt nergens zo groot dat ik weet.

Je kuikentjes waren zo schattig en je kipjes zo mooi! Ik begrijp je trots en plezier helemaal. En nieuwe foto’s zijn altijd leuk!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471357
Foto's :D
20240505_152150.jpg
20240505_152150.jpg (5 MiB) 91 keer bekeken
20240505_152219.jpg
20240505_152219.jpg (6.17 MiB) 91 keer bekeken
20240505_152223.jpg
20240505_152223.jpg (6.11 MiB) 91 keer bekeken
Let op de kleine stoere vent vooraan. :cool:
De eerste waarvan ik zeker weet dat het een haantje is. Al denk ik dat de zilvere met streepjes ( patrijsje), vooraan op de boomstam er ook 1 is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3471364
Anne in Zweden schreef: do 09 mei 2024, 13:06 Wat leuk dat jullie bij PoP geweest zijn! En wat een schattige kuikentjes - ook dat van jou, Karin! ;D
Die van mij groeit wel hard, maar niet zó hard als die van PoP! Wat zien ze er alweer groot uit PoP!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3471380
Ja kuikens groeien gigantisch hard.
De mijne gelukkig niet zo hard als een plofkip, maar op 10 weken tijd zijn die in hoogte toch bijna uitgegroeid.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door