Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3471064
Anne in Zweden schreef: di 30 apr 2024, 22:30 Ja, de darmen zullen wel flink van slag zijn, ook dat is normaal.

Fijn dat het verder goed met haar gaat!
Ja er gaat wat zooi in
Ze was net een spelden kussentje :-[
Maar gelukkig gaat ze goed.
Ook weer voorbij
Door Lizzy
#3471176
Weil enting direct met een narcose en AB.... Zo echt he, dit was de laatste keer dat ik ooit bij deze dierenarts kwam >:(

Fijn dat het goed gaat met je meis!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471180
Lizzy schreef: za 04 mei 2024, 11:12 Weil enting direct met een narcose en AB.... Zo echt he, dit was de laatste keer dat ik ooit bij deze dierenarts kwam >:(

Fijn dat het goed gaat met je meis!
[/quotes

Ja ben zwaar teleurgesteld hierover
Hij was zo goed kwa aanbeveling oa hier
Zal maar geen naam noemen van de DA denk ik ?
:-[
Gebruikersavatar
Door doranto
#3471185
Lizzy schreef: za 04 mei 2024, 11:12 Weil enting direct met een narcose en AB.... Zo echt he, dit was de laatste keer dat ik ooit bij deze dierenarts kwam >:(

Fijn dat het goed gaat met je meis!
En dan ook nog zonder toestemming van de eigenaar! :-X :-X
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471186
Lizzy schreef: za 04 mei 2024, 16:10 Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom je namen alleen zou mogen noemen als ze allemaal geweldig zijn....... Dus van mij mag je.
Oké
Hele tijd terug dus van iemand hier ( weet niet meer wie maar maakt ook niet uit)
Paul Groenestein uit ( toen Sneek )
Kliniek de Waterpoort was dat.
Was toentertijd voor een kat van mij en ik woonde nog in Hoofddorp.
Geweldig geholpen met die kat. ( een dierenarts in Amsterdam had het verprutst)
Hij had ze kaak gebroken de kat was aangereden geweest.
Even daarna dus verhuist naar Drenthe en ook daar nog Paul gehouden voor o.a. mijn Berner sennen.

Maar tijd geen dierenarts nodig gehad tot dat ik er wel 1 nodig had en hij dus niet meer in Sneek zat , dus overgestapt op andere praktijk.

Tot dat ik een kennis tegenkwam en die het dus over Paul had en ze 06 nummer had.
En ik dus blij was dat ik hem weer had gevonden voor in dit geval Amber te steriliseren.

Lang verhaal maar zo zit het dus.
Dus mijn vertrouwen was heel groot
Nu niet meer dus :( kwa enten dan.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471187
doranto schreef: za 04 mei 2024, 16:38 En dan ook nog zonder toestemming van de eigenaar! :-X :-X
Ja alleen titeren gevraagd wat ook gedaan is.
Hij zei: Op Weil kan je niet titeren dus heb ik Amber de L2 gegeven
Niet de L 4 waar zoveel over te doen is.
Door Lizzy
#3471188
Een hond die je onder narcose hebt gehad en AB geeft: die geef je niet ook een L2 (wat overigens ook een klote enting is hoor, net zo goed als L4). Echt, :censored2: :censored2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471189
Lizzy schreef: za 04 mei 2024, 16:58 Een hond die je onder narcose hebt gehad en AB geeft: die geef je niet ook een L2 (wat overigens ook een klote enting is hoor, net zo goed als L4). Echt, :censored2: :censored2:
Ik weet het Lizzy
Ik heb ook niet voor niks de notose besteld en ligt nu in de kast voor Jan joker .
Dacht dat de L4 wel erger was? Althans dat heeft toentertijd mijn Berner gehad en dag later epilepsie.

Welke dierenarts is nog te vertrouwen :'(
Door Lizzy
#3471190
kiara schreef: za 04 mei 2024, 17:19 Ik weet het Lizzy
Ik heb ook niet voor niks de notose besteld en ligt nu in de kast voor Jan joker .
Dacht dat de L4 wel erger was? Althans dat heeft toentertijd mijn Berner gehad en dag later epilepsie.

Welke dierenarts is nog te vertrouwen :'(
Ik weet het... Ik baal ook ontzettend voor jou. Jij hebt je best gedaan, je kunt hier gewoon niks aan doen.

L2 was ook altijd al een kl*te enting. Ik weet niet hoeveel erger de L4 is.

Maar we gaan er gewoon vanuit dat Amber nergens last van zal hebben. Weet je, in 99,99% van de gevallen gaat het goed he, zo'n enting.

En welke dierenarts is nog te vertrouwen? Ik weet het niet. Ik vertrouw de mijne wel. En Kirsten ook. Maar voor de rest ben ik ook niet meer zo goed van vertrouwen helaas :-X
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471192
Lizzy schreef: za 04 mei 2024, 17:29 Ik weet het... Ik baal ook ontzettend voor jou. Jij hebt je best gedaan, je kunt hier gewoon niks aan doen.

L2 was ook altijd al een kl*te enting. Ik weet niet hoeveel erger de L4 is.

Maar we gaan er gewoon vanuit dat Amber nergens last van zal hebben. Weet je, in 99,99% van de gevallen gaat het goed he, zo'n enting.

En welke dierenarts is nog te vertrouwen? Ik weet het niet. Ik vertrouw de mijne wel. En Kirsten ook. Maar voor de rest ben ik ook niet meer zo goed van vertrouwen helaas :-X
Ja ik wou het beste voor Amber maar ja

Als ik nog is een dierenarts nodig mocht hebben zou ik niet meer weten welke :(

1 ding weet ik wel: zeg direct GEEN ENTING NIKS NIET

Gelukkig was en is Amber gezond en sterk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3471196
Fijn dat het goed gaat met Amber.
Komt dan ook wel goed.

Maar toch ongevraagd dingen doen :-X
En dan bij een narcose en operatie vaccinaties zetten? WTF?

Ik weet even niet welke een rabiesinenting nodig had. Maar na een akkefietje met andere hond zat ik met 2 honden bij mijn DA praktijk. Eentje had zeker gaatje. Een ervan had afspraak voor rabiës inenting volgende dag. Ze kregen allebei AB en kreeg gelijk de mededeling dat ik die rabiës inenting afspraak moest verzetten. Ik dacht top zo hoort het.
En dat was nog niet eens een operatie....
Gebruikersavatar
Door kiara
#3471198
Kaio schreef: zo 05 mei 2024, 09:13 Fijn dat het goed gaat met Amber.
Komt dan ook wel goed.

Maar toch ongevraagd dingen doen :-X
En dan bij een narcose en operatie vaccinaties zetten? WTF?

Ik weet even niet welke een rabiesinenting nodig had. Maar na een akkefietje met andere hond zat ik met 2 honden bij mijn DA praktijk. Eentje had zeker gaatje. Een ervan had afspraak voor rabiës inenting volgende dag. Ze kregen allebei AB en kreeg gelijk de mededeling dat ik die rabiës inenting afspraak moest verzetten. Ik dacht top zo hoort het.
En dat was nog niet eens een operatie....
Ja gelukkig gaat ze goed God zij dank. Heb nu wel even genoeg gehad kwa ellende met de honden.

En ja zo hoort het ook wat jij zegt, geen enting zelfs niet met een wondje.
Maar ja ik was er niet bij .( althans niet tijdens de operatie uiteraard)
Was er wel direct dat ze net aan wakker was, maar toen was het al gebeurd .

Soms denk ik: blijf erbij wat er ook aan de hand is, maar ja dat mag dan weer niet hè .
Mocht ik wel bij DA in Haarlem zelfs bij operatie ( niet dat ik hem niet vertrouwde) maar omdat hij wist dat ik het interessant vond en ook niet onderuit ging.
Die man mis ik zo :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door