Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3470967
kiara schreef: zo 28 apr 2024, 10:01 O dat is snel dat zou mooi zijn als dat bij Amber ook zo is. En wat je zegt voor Seb kamer apart heb ik nog nooit meegemaakt, was ze ook niet zo makkelijk dan?
Seb is aan z'n poot geopereerd . En hij heeft een rugzakje . Dus voor hem was het heel fijn om in een prikkelarme ruimte te zijn
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470975
Anne in Zweden schreef: ma 29 apr 2024, 01:11 Sterkte vandaag! Het is fijn dat je in elk geval bij Amber mag zijn wanneer ze onder narcose gaat en wanneer ze weer wakker wordt. Komt vast goed allemaal!
Nou wanneer ze weer wakker wordt moet ik nog afwachten of dat kan.
Dankjewel :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470991
Nou was een heel zielig gebeuren.
Ze was zo bang voor de dierenarts/ assistentes dat ze een snuitje om moest.
Uiteraard was ik er bij .
Duurde heel tijdje dat ze iets weg zakte.

Gevraagd of ik haar direct kon halen als ze iets bij was dat kon .

Ben even boodschappen gaan doen daar in de buurt . Na iets meer als uurtje was ik weer bij de praktijk.
Hoorde haar zo huilen :-[
Gelijk naar der toe gegaan totaal in paniek maar DA zei komt ook door de narcose ( dopamine dacht ik )

Operatie is wel goed gegaan gelukkig.

Ook bloed afgenomen voor te titeren ( ging heel moeizaam was erbij kwam bijna geen bloed uit) ook door de stress zei DA.

Maar 1 min puntje : hij heeft der Weil geënt ( niet om gevraagd )
Maar niet de Weil waar zoveel gedoe om is .
Maar blij was ik daar niet mee .

Net heeft ze poosje geslapen en staat nu nog tja versuft in de tuin.

Wat een kl .. dag bah
Door Anne in Zweden
#3470993
kiara schreef: ma 29 apr 2024, 17:22 Zo staat ze al even nu
Dacht misschien moet ze plassen
Och gossie. Maar dat is wel normaal hoor, dat ze een tijdje van het padje zijn. 't Is toch een behoorlijke ingreep. Gelukkig is de operatie wel goed gegaan.
Bij onze Chiqa duurde het ook wel 24 uur voordat ze weer een beetje de oude was.

Kop meid, je hebt het achter de rug, vanaf nu gaat het weer gewoon de goede kant op! :-*
Door hannabelgje
#3470994
Mijn ervaring is dat ze altijd een beetje in de war zijn na narcose. Gelukkig is het achter de rug. Nu op naar een spoedig herstel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door kiara
#3470995
Anne in Zweden schreef: ma 29 apr 2024, 17:45 Och gossie. Maar dat is wel normaal hoor, dat ze een tijdje van het padje zijn. 't Is toch een behoorlijke ingreep. Gelukkig is de operatie wel goed gegaan.
Bij onze Chiqa duurde het ook wel 24 uur voordat ze weer een beetje de oude was.

Kop meid, je hebt het achter de rug, vanaf nu gaat het weer gewoon de goede kant op! :-*
O ik weet het niet meer van de vorige keer ( dat was Missy) te lang terug.
Maar gelukkig normaal gedrag, maakte me al weer zorgen :-[

Ja gelukkig achter de rug nu op naar herstel
Dankjewel hoor
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door