Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3470898
Nou as maandag wordt Amber ( mijn herder) gesteriliseerd en dus gelijk worstvergiftiging bloed afgenomen voor titeren.
Ben best wel zenuwachtig :-[
Ze is niet zo gek op vreemde dus heb gevraagd of ik erbij mag zijn met de narcose. Mag gelukkig.
Twijfel nog over een kap of zo’n pet shirt.
Aangezien mevr graag dingen sloopt vrees ik dat het shirt geen lang leven heeft ::)

Dus kan maandag wel wat duimpjes gebruiken
Door Anne in Zweden
#3470906
Aah, dat is altijd spannend inderdaad, niet vanwege de operatie op zich, maar omdat iedere operatie van een geliefde knuffel zenuwslopend is. Ik kan je ook geen tips geven die het minder spannend maken. Het is gewoon een kwestie van kiezen op elkaar, accepteren dat je een paar dagen bloednerveus zult zijn, en hopen dat het snel dinsdag is!

Sterkte. :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470907
Anne in Zweden schreef: za 27 apr 2024, 12:47 Aah, dat is altijd spannend inderdaad, niet vanwege de operatie op zich, maar omdat iedere operatie van een geliefde knuffel zenuwslopend is. Ik kan je ook geen tips geven die het minder spannend maken. Het is gewoon een kwestie van kiezen op elkaar, accepteren dat je een paar dagen bloednerveus zult zijn, en hopen dat het snel dinsdag is!

Sterkte. :-*
Ja heb alweer de rot zenuwe
Toch wel ingreep
Plus dat ze niet zo leuk is naar vreemde. Tja ben alleen en niet gewend aan vreemde over de vloer
Dus dat wordt snuitje om :-[
En dan het wakker worden waar ik niet bij ben denk ik.
Dacht ( is al weer even geleden) dat ze toch wel paar uur in de praktijk moeten blijven pfff
Hopelijk gauw dinsdag

Plus ben benieuwd naar de titer test
Gebruikersavatar
Door doranto
#3470914
Waarom kun je er niet bij zijn als ze wakker wordt? Ze kunnen je toch komen roepen als de operatie klaar is? Tijdens Honyx zijn operatie heb ik in de wachtkamer gewacht. Tijdens het uitslapen/ wakker worden, heb ik continu naast hem gezeten.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470917
doranto schreef: za 27 apr 2024, 14:23 Waarom kun je er niet bij zijn als ze wakker wordt? Ze kunnen je toch komen roepen als de operatie klaar is? Tijdens Honyx zijn operatie heb ik in de wachtkamer gewacht. Tijdens het uitslapen/ wakker worden, heb ik continu naast hem gezeten.
O goed idee ga ik vragen
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3470919
Als je erbij mag zijn wanneer ze onder zeil gaat, mag je er vast ook bij zijn wanneer ze wakker wordt :) (Ik mocht dat in ieder geval ook bij onze Miel, ik heb gewacht in de auto), gewoon vragen inderdaad!

Sterkte alvast, duimen draaien!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470922
Inge en Bono schreef: za 27 apr 2024, 17:16 Als je erbij mag zijn wanneer ze onder zeil gaat, mag je er vast ook bij zijn wanneer ze wakker wordt :) (Ik mocht dat in ieder geval ook bij onze Miel, ik heb gewacht in de auto), gewoon vragen inderdaad!

Sterkte alvast, duimen draaien!
Duurt het lang voordat ze klaar zijn dan? Ik weet het niet meer van de andere honden, maar daar was ik er ook niet bij.

Ga het zeker vragen
Mijn meisje schrikt der een ongeluk met al die vreemde en misschien uit angst dat ze bijt :-\
Gebruikersavatar
Door doranto
#3470923
De operatie zelf duurt meestal niet zo lang. Maar het ontwaken kan wel lang duren. Bij Honyx zat ik bijna een hele dag daar. Ik zou dus maar een boterhammetje en wat te drinken meenemen ofzo. ;)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470924
doranto schreef: za 27 apr 2024, 19:43 De operatie zelf duurt meestal niet zo lang. Maar het ontwaken kan wel lang duren. Bij Honyx zat ik bijna een hele dag daar. Ik zou dus maar een boterhammetje en wat te drinken meenemen ofzo. ;)
O jeetje nou dat neem ik dan maar mee ja voor de zekerheid.
Ze doen toch ook wel is een soort tegen prik geven dat ze weer wakker zijn? Heb ik wel is gehoord
Door smulpaap
#3470942
Het was, met Thara een fluitje van een cent
Ik zou haar rond 11.30 halen
Om kwart voor 11 ging de telefoon al
Er is iemand die heel graag naar huis wil
Thara had een medical petshirt aan
En dat ging prima
Na twee dagen was ze,de juffrouw weer
Maar ik zou in geval met Amber ook graag direct bij haar zijn . Vaak houd men hier toch wel rekening mee,als de hond wat moeilijker is
Wij kregen voor Seb een kamer apart , prikkelarm
Was ook perfect geregeld .
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470946
smulpaap schreef: za 27 apr 2024, 23:04 Het was, met Thara een fluitje van een cent
Ik zou haar rond 11.30 halen
Om kwart voor 11 ging de telefoon al
Er is iemand die heel graag naar huis wil
Thara had een medical petshirt aan
En dat ging prima
Na twee dagen was ze,de juffrouw weer
Maar ik zou in geval met Amber ook graag direct bij haar zijn . Vaak houd men hier toch wel rekening mee,als de hond wat moeilijker is
Wij kregen voor Seb een kamer apart , prikkelarm
Was ook perfect geregeld .
O dat is snel dat zou mooi zijn als dat bij Amber ook zo is. En wat je zegt voor Seb kamer apart heb ik nog nooit meegemaakt, was ze ook niet zo makkelijk dan?
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470947
Ik moet er om 10 uur zijn omdat ze dan gelijk geholpen wordt. Anders was het om 8 uur brengen. ( had ze dus minimaal 2 uur in hok gezeten zonder mij :-[ )
Wat ben ik blij dat ik het aangegeven heb
Zo zielig anders
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door