Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3470721
Was toe aan een nieuwe stofzuiger en het is een Henry petcare geworden. Eerste indruk is dat hij uitstekend werkt. Kost ook minder kracht dan de oude Miele en maakt ook een stuk minder lawaai. Aangezien hier meer mensen met een Henri zijn, weet iemand hoelang het filter meegaat?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470737
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot :D

Filter, als in dat ding wat bovenop de stofzuigerzak zit? Die zit er hier al zeker 10 jaar op ::) :biggrin2:

Ik overweeg aandelen ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3470739
Kim_S schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot :D

Filter, als in dat ding wat bovenop de stofzuigerzak zit? Die zit er hier al zeker 10 jaar op ::) :biggrin2:

Ik overweeg aandelen ;D
:o ;D ;D Jemig. Dan kijken we daar voorlopig maar niet naar om :cool: Zag dat die dingen nogal prijzig zijn.

Ties vind Henry erg leuk. Kon ik net super normaal stofzuigen, dus zonder dat hij aanviel en stond te blaffen als een gek, Henry is natuurlijk een totaal ander wezen in zijn ogen dus:
AANVALLUH!!!!! ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3470754
Jaaaaa, een stofzuigertopic! :biggrin2:

Hier ook al jaren een Henry, nog nooit het filter vervangen. Klop het wel regelmatig uit.
Als deze Henry vervangen moet worden komt er weer een, maar dan het maatje kleiner. Geen hond meer en we zijn nog maar samen thuis. De stofzuiger hoeft niet meer zo groot te zijn.

Veel plezier met Henry. :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3470755
Ik heb ook de kleine genomen. Groot genoeg voor ons met één hondje middenmaat.
Door Lizzy
#3470758
Oh shit, ik heb nog steeds een Miele (stofzuigerzakloos). Moet ik ook aan de Henry? Wat is er beter aan de Henry dan aan de Miele? Ik wil graag een HEPA filter stofzuiger. Kan dat ook met Henry?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3470760
-Annemarie- schreef: di 23 apr 2024, 16:33 Jaaaaa, een stofzuigertopic! :biggrin2:
Het komt gewoon weer terug hè! Straks ook weer tijd voor de rubber bezem!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470769
Ronald schreef: di 23 apr 2024, 17:41 Het komt gewoon weer terug hè! Straks ook weer tijd voor de rubber bezem!
En wie weet een niet nader te noemen ander rubber voorwerp(je) ::) :P
:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470770
Lizzy schreef: di 23 apr 2024, 17:40 Oh shit, ik heb nog steeds een Miele (stofzuigerzakloos). Moet ik ook aan de Henry? Wat is er beter aan de Henry dan aan de Miele? Ik wil graag een HEPA filter stofzuiger. Kan dat ook met Henry?
Wat ik al zei, ik overweeg aandelen :biggrin2:

Hepa filter is geen probleem, ik zie dat ze zeker modellen hebben die dat hebben. Dat ding is zo heerlijk simpel, laaaang snoer, hij verliest alleen wat zuigkracht als de zak ramvol zit, en hij gaat hier al ruim 10 jaar mee. Niet kapot te krijgen, manlief heeft hem al eens in de fik gezet (hete as opgezogen ::) ) en hij doet het gewoon nog steeds prima :D
Door hannabelgje
#3470773
Kim_S schreef: En wie weet een niet nader te noemen ander rubber voorwerp(je) ::) Afbeelding
:biggrin2:
Hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door eelke
#3470775
Lizzy schreef: di 23 apr 2024, 17:40 Oh shit, ik heb nog steeds een Miele (stofzuigerzakloos). Moet ik ook aan de Henry? Wat is er beter aan de Henry dan aan de Miele? Ik wil graag een HEPA filter stofzuiger. Kan dat ook met Henry?
Ja
Gebruikersavatar
Door pike
#3470777
Lizzy schreef: di 23 apr 2024, 17:40 Oh shit, ik heb nog steeds een Miele (stofzuigerzakloos). Moet ik ook aan de Henry? Wat is er beter aan de Henry dan aan de Miele? Ik wil graag een HEPA filter stofzuiger. Kan dat ook met Henry?
Je moet niks toch???
Eind 90-er jaren kocht ik een Miele. Cat and dog of zoiets. 2000 Watt. Super ding! Zoog als een tierelier. Wel zwaar. En wat lawaaierig. Maar hij deed het echt super. Zoog de plinten onder de radiatoren vandaan. Maar dat kwam omdat die vloerentent verzuimd had ze vast te schroeven ::) :biggrin2: Op een gegeven moment is hij gebruikt om stof van geschuurd stucwerk op te zuigen. Toen hield hij er mee op. De motor keduuk, die kon niet tegen al dat fijne stof. Nieuwe motor erin laten zetten. Maar helemaal de oude werd hij nooit. Na de verhuizing zo'n 8 jaar geleden wou ik raag een nieuwe, maar die cat en dog was niet meer verkrijgbaar en ik vond niets vergelijkbaars. Volgens de mijnheer van Miele waren de moderne stofzuigers met 600-zoveel Watt net zo goed als die oude met 2000 Watt maar wel een stuk energiezuiniger. Ingestonken en gekocht. Ik vind die stofzuiger waardeloos, in elk geval voor hondenhaar op het tapijt. Hij is naar boven verhuisd, wordt daar nog gebruikt maar komt niet meer naar beneden. De oude bleef beneden in gebruik. Maar de laatste tijd stonk dat ding enorm. Niet te harden die lucht, en manlief verzuimde dan ook nog eens de deur open te zetten als hij wat ging stofzuigen ("ik merk er niks van" :o >:( ), je verging gewoon van de stank. En dat was echt geen hondenluchtje. Een paar dagen geleden zette ik dat ding aan, kreeg ik een wolk stof in mijn gezicht geblazen. Dat deed de deur dicht. Weg met dag kreng, hij heeft zijn geld na 25 jaar wel opgebracht. Ik wou beslist geen Miele meer, omdat ik die nieuwe dingen gewoon niet goed vindt, en in wou ook niets vergelijkbaars van een ander merk, ervan uitgaande dat die niet beter zouden zijn. Ik heb de oude stofzuigertopics erbij gehaald en ben zo terecht gekomen bij de Numatic Henry Petcare. Wou geen steelstofzuiger van Dyson, ik vind dat soort stofzuigers niet prettig om mee te werken, met zo'n hoge voet kan je nergens onderkomen, en bovendien is Dyson ook nog eens erg duur. De Henry Petcare heeft geen Hepa filter. Er zijn Numatic modellen die dat wel hebben.
Door Anne in Zweden
#3470785
Kim_S schreef: di 23 apr 2024, 19:12 En wie weet een niet nader te noemen ander rubber voorwerp(je) ::) :P
:biggrin2:
Ik wilde lyrisch schrijven dat het volle maan is hier, maar laat maar. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door