Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3470714
Echt hoor, ik mag het nu eindelijk vd daken schreeuwen!!
Ik wordt oma!
Eigenlijk niet verwacht maar het is echt zo :D
Ennnnn......ik mag oppassen!
Dus ja, in mn enthousiasme heb ik inmiddels een super mooie box met dito boxkleed( 3 want aan 1 kleed heb je niet zoveel ::) )
Een zak van Koeka voor speelgoed, een mobiel(2, in voor in de box en de andere bij het bedje) en de boxkleden ook van dezelfde merk.
Al tig pakjes, speelkleden en oh ja ook maar vast een loopfietsje... :cool:
De Gender reveal party komt eraan en dan geef je toch ook altijd een cadeau dus een autostoeltje besteld.
En het leukste is dat zijn broer het ook helemaal geweldig vind, die is ook mega enthousiast!
Ik loop over van trots, blijdschap en noem maar op!
Door Lizzy
#3470718
Zooo super leuk voor je Ellen!!!!!!!! Dus jij zal niet verbaast zijn als je op korte termijn twee keer oma gaat worden :biggrin2: ?!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3470728
Zo te lezen ga jij heerlijk los :biggrin2: Gefeliciteerd!

Die spullen van Koeka vind ik ook heerlijk. Wiegdeken, ledikant deken, wikkeldoek, boxkleed. Liefst wel in de aanbieding of cadeau want goedkoop zijn ze niet ::) mijn moeder en schoonmoeder zijn ook helemaal gek op kleertjes bij de c&a, daar kunnen ze beide niet langs zonder iets te kopen ;D Tip bij c&a is wel rekening te houden met dat die kleren klein vallen in mijn ervaring. Maar ook een winkel als zeeman heeft leuke kleren ;)

Kortom, blijft lekker genieten en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt :cool:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3470750
Lizzy schreef: ma 22 apr 2024, 16:56 Zooo super leuk voor je Ellen!!!!!!!! Dus jij zal niet verbaast zijn als je op korte termijn twee keer oma gaat worden :biggrin2: ?!
Hahaha nee mijn oudste heeft al jaren een vriend dus dat gaat t niet worden.]
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3470761
Wat leuk, Ellen! Gefeliciteerd!

Wel een beetje overdreven hoor, wat je allemaal aanschaft (sprak hij met een box, een wipstoeltje, een schommelmotor, diverse tassen met speelgoed, een traphekje, en voor van alles wat ik nog vergeet).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door