Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470711
kiara schreef: Jeetje dus jij zit ook aardig in de lappenmand.
Ja zijn diverse medicijnen niet leverbaar in en in triest.

Kwa operatie bedoel je je knie? Of ook je rug?

Ik wil eigenlijk eerst weer is door de botscan ( is al zeker 10 jaar geleden) wil weten hoe het er nu voorstaat.

Tja burn-out/ depressie hier ook 1
Kan er ook nog wel bij.

En kwa auto rijden kan ik ook niet zonder hier ( te afgelegen) .

Het is allemaal wat hè :-*
Qua opereren bedoel ik rug, knieën, heup, pols en schouder.

Ja hier is alles ook te ver weg, bij jou nog erger overigens, maar de enige met rijbewijs, dus tja.
Ik liet mannetje ook goed opletten hoe ik op medicatie reageerde, dus of ik durf overkwam oid. Ik voel natuurlijk zelf een hoop maar zo was er een tweede stem die kon zeggen of autorijden ging of niet.

Ik hoop dat je inmiddels iets rustiger bent. Wacht het gewoon af. Zorg desnoods dat je voor die tijd genoeg boodschappen in huis hebt gehaald en dat soort dingen. Dat geeft wellicht ook rust. Sterkte!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470715
Charlie Angel schreef: ma 22 apr 2024, 13:43 Qua opereren bedoel ik rug, knieën, heup, pols en schouder.

Ja hier is alles ook te ver weg, bij jou nog erger overigens, maar de enige met rijbewijs, dus tja.
Ik liet mannetje ook goed opletten hoe ik op medicatie reageerde, dus of ik durf overkwam oid. Ik voel natuurlijk zelf een hoop maar zo was er een tweede stem die kon zeggen of autorijden ging of niet.

Ik hoop dat je inmiddels iets rustiger bent. Wacht het gewoon af. Zorg desnoods dat je voor die tijd genoeg boodschappen in huis hebt gehaald en dat soort dingen. Dat geeft wellicht ook rust. Sterkte!
Dat is nogal wat zoveel operaties ( weet niet hoe oud je bent)

Ik ben alleen dus geen tweede “ stemmetje”
Kwa boodschappen ja dat doe ik wel.

Ik wacht eerst dat gesprek af maar ja arts in opleiding ::) en dan wil ik wel weten wat er evt gaat gebeuren

Dankjewel
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470724

kiara schreef: Dat is nogal wat zoveel operaties ( weet niet hoe oud je bent)

Ik ben alleen dus geen tweede “ stemmetje”
Kwa boodschappen ja dat doe ik wel.

Ik wacht eerst dat gesprek af maar ja arts in opleiding ::) en dan wil ik wel weten wat er evt gaat gebeuren

Dankjewel
Ik ben 50, rug was al jong, knieën toen ik 40 was en de rest daarna. Maar goed opereren is geen optie, durven ze niet aan.

Maar ik hoop dat ze voor jou een goed plan gaan opmaken. En stel vooral al je vragen. Schrijf thuis alles wat je te binnen schiet gelijk op en neem dat lijstje mee.
Ook een arts in opleiding kan goed helpen en antwoorden geven en weet hij dat ergens niet, dan is daar de volgende keer ook de arts nog.

Qua tweede stemmetje, je had wel een zoon toch? Of woont hij ver weg? Maar goed wacht gewoon af wat er gezegd gaat worden, leg ook het autorijden voor. Komt heus goed. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470732
O ook nog zo jong kwa rug knieën jemig is wel wat hè
Ook door een ongeluk? Bij mij dus wel.

Ja goed idee om briefje te maken ga ik zeker doen.

Ja heb wel zoon dichtbij maar ja die werkt.

Die assistente van de poli zei: dan neemt u toch een taxi. Pfff niet te betalen hè maar daar houden ze geen rekening mee.
Nou ja zie wel met eerste afspraak wat ze evt gaan doen. Als het medicijnen zijn kan ik ze thuis innemen en gewoon zelf terug rijden.

Jij ook veel sterkte :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470742
Ja, zij kijken niet naar hoe duur iets kost.
Het is gewoon lastig, maar het is tijdelijk dat je niet mag rijden, hoe lastig ook, daar kom je wel door.

Nee, het is bij mij door een aangeboren bindweefselziekte wat ze pas op mijn 40e diagnostiseerde.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3470743
Charlie Angel schreef: di 23 apr 2024, 08:56 Ja, zij kijken niet naar hoe duur iets kost.
Het is gewoon lastig, maar het is tijdelijk dat je niet mag rijden, hoe lastig ook, daar kom je wel door. Afbeelding

Nee, het is bij mij door een aangeboren bindweefselziekte wat ze pas op mijn 40e diagnostiseerde.
O ook fijn op je 40 ste pas ondekt en daar is niks aan te doen dus ? Poeh :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door